Asphyroth Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Hei! I går da jeg spillte The Secret World kom det noen gnister ut av dataen min. Det varte i c. 1 sekund. Har en helt ny data fra CDON.COM med navn Thor Einride (link nederst). Jeg skrudde av dataen umiddelbart. I dag skrudde jeg den på igjen, og den fungerer akkurat som den skal og jeg har ikke merket noe. Burde jeg sende PC'en inn igjen? Uansett hva jeg har kjørt dataen på kommer det bare kald luft ut. Kjente ikke til noe svidd luft etter at det gnistret. Her er mine specs: Kategori: Stasjonære PC Leverandør: THOR Computer Utgivelsesdato: 2012-06-11 Leveringstid: 2-5 arbeidsdager Garanti (år): 2 år Chassi: Fractal Design Arc Mini mATX Black PowerSupply: Corsair CX 600W V2 80+ SSD: Corsair 120GB SSD - Force 3 Moderkort: MSI H77 - Socket 1155 - H77 - mATX Telefonsupport: Support ingår i 2år ( endast svenska ) Processor: Intel® Core i5 2500K - 3.3GHz - 6MB RAM: Corsair 16GB DDR3 1600MHz Harddisk: Seagate Barracuda 1TB - 7200RPM Optisk lagring: Samsung 22X DL Grafikk-kort: NVIDIA GeForce GTX 670 2GB GDDR5 (965Mhz) Lydkort: Yes Nettverk: 10/100/1000 Mbps Tilknyttninger: 2xDVI, HDMI, Displayport Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-bit Annet: Microsoft SideWinder X4 Keyboard - SteelSeries Kortleser: Nei Jeg lasted ned CPUI. Er noe feil? Link: http://cdon.no/elekt...-_w7hp-20388250 Endret 31. juli 2012 av Asphyroth Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Tja, gnister ut av maskinen er jo ikke bra uansett. Men så du akkurat hvor de kom fra? Var det fra strømforsyningen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Om det ikke lukter brent elektronikk (lukta er relativt særegen) har det nok gått bra, ellers vil jeg påstå Smirnoff har et godt poeng. Lenke til kommentar
Asphyroth Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Tror ikke det var fra strømforsyningen nei Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du kan jo åpne og ta en titt inni. Det kan være du kan se om det eventuelt er noe galt. Hvis ikke det er slik at garantien ryker hvis du åpner kabinettet. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du kan jo åpne og ta en titt inni. Det kan være du kan se om det eventuelt er noe galt. Hvis ikke det er slik at garantien ryker hvis du åpner kabinettet. Garanti-schmaranti. I Norge har vi reklamasjonsrett, så om man bryter en evt. forsegling på kabinettet er fremdeles hver enkelt komponent beskyttet av forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg ville anbefalt om: Man ser noe ligdende som det ofte i papirform så burde man heller sende maskinen inn for cdon kan se på den, ellers risikerer man å krange med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå