billigespill Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har en side hvor jeg jevnlig oppdaterer gode kjøp på spill! Enten det er gunstige kampanjer på nettbutikker, eller enkelte gode spillkjøp i lokale butikker, så legges det ut på siden min. Idag fant jeg BF3 til PS3 for kun 199 kr på Elkjøp Vinterbro! Sjekk ut siden min for tips om gode spillkjøp! http://billigespill.blogg.no/ Lenke til kommentar
macoo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kult! så forresten halo reach til 99 kr på ekspert ved aker brygge for noen dager siden Lenke til kommentar
billigespill Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Kult! så forresten halo reach til 99 kr på ekspert ved aker brygge for noen dager siden Det er billig! Men er ikke ofte Expert har konkurransedyktige priser på spill. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Leter du etter billige spill, så må dere bruke disse sidene: Amazon.co.uk thehut.com zavvi.com play.com Her finner du alltid dødsbillige spill, men pass på å ikke handle for over 200kr, da det da vil bli betydelig dyrere pga toll og moms. Lenke til kommentar
billigespill Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Leter du etter billige spill, så må dere bruke disse sidene: Amazon.co.uk thehut.com zavvi.com play.com Her finner du alltid dødsbillige spill, men pass på å ikke handle for over 200kr, da det da vil bli betydelig dyrere pga toll og moms. Takk for tipset! Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvis jeg kjøper et spill fra utlandet som koster 190 kr, og frakten gjør at prisen blir på over 200 må jeg da betale moms? Lenke til kommentar
billigespill Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) I følge Toll.no regnes blant annet dette som avgiftsfrie varer: "Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) under 200 kroner med unntak av alkoholholdige drikkevarer og tobakkvarer." Så du kan handle et spill prissatt til under 200 kr (selv om frakten gjør at du overstiger tollgrensa) avgiftsfritt. Endret 16. august 2012 av billigespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå