Von-Matterhorn Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg vurderer å kjøpe en ny høyttaler og lurer på hvilken som er den beste markedet kvalitetsmessig. Prisen har egentlig ikke særlig mye å si sålenge den ikke koster 50k eller noe sånt. Har sett mye på Beoplay A8, men jeg lurte på om det var noen andre alternativer jeg burde vurdere. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Vurder B&W Zeppelin. Den ser ikke like kul ut, men låter minst like bra (begge deler er selvfølgelig min mening) og koster mye mindre De selger den på Hifiklubben, men det er så klønete å linke på Ipaden.. Endret 31. juli 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja vurderer faktisk også den Det som gjør meg usikker angående Zeppelin er prisforskjellen mellom den og Beoplay A8. Jeg tenker at det kanskje også gjenspeiles litt i kvaliteten. Men Bang Olufsen har jo allerede i utgangspunktet ganske latterlige priser så prisforskjellen kommer vel bare av at B&O generelt er litt overprsiet. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ikke regn med at Zeppelin er noe dårligere. Jeg finner ikke den testen nå, men jeg mener å huske at noen testet den for Aftenposten og konkluderte med at Beoplay så kulere ut, men hadde dårligere lyd.. Lyd og bilde var fornøyd med Zeppelin, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå