kulmixip Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ser etter en god monitor til å game på. Tenkte å koble xboxen til den, siden jeg skal recorde med hdpvr så har jeg allerede en monitor ekstra som jeg kan ta opp gameplayet på. Har noen få krav til monitoren Prisklasse: Helst under 2000,- Må ha komponent inngang Om det finnes, så helst under 24" 1920x1200 Takk på forhånd. Om det ikke finnes noe til kravene mine kan dere godt komme med andre forslag Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Om du må ha komponent er nok TV det eneste som jeg vet om vertfall som har noe slikt. Har du kun den gamle xbox 1.6 så vil nok bildekvaliteten bli elendig på oppløsninger over 1024x786. Så da hadde jeg heller spart opp til en xbox 360. Lenke til kommentar
kulmixip Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Om du må ha komponent er nok TV det eneste som jeg vet om vertfall som har noe slikt. Har du kun den gamle xbox 1.6 så vil nok bildekvaliteten bli elendig på oppløsninger over 1024x786. Så da hadde jeg heller spart opp til en xbox 360. Beklager at jeg ikke nevnte at det var en 360 =P Skjønner selv at det er en tv som skal til nå, så får vel søke litt videre rundt på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå