Tristus`- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei..! Hjemme har jeg lednigen fra ADSL utaket inn i PC 1, en kryss kabel går fra PC 1 og inn i PC 2.. Jeg får ikke til å være på ADSL med PC 1 og PC 2 samtidig... Hva er galt? Hva skal jeg gjøre? Mvh Tristus`- Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 du skal søke i forumet Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Har gjort det, men det er helt sikkert noe med innstillingene..! Vet du hvordan jeg skal ha innstillingene? Mvh Tristus`- Lenke til kommentar
nivve Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 pc1: skru på deling av internett-tilkobling. du får da tildelt ip 192.168.0.1 pc2: sett ip til 192.168.0.2 eller hvilket som helst tall for den del ifra 2 til 255. nettmaske 255.255.255.0 , dns-servere for telenor: 193.212.1.10 og 193.212.1.11. Jeg antar begge pc'ene kjører xp? nt-baserte os liker ikke 95-baserte os. de leker ikke godt sammen. -Torstein- Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Takk, begge maskinene kjører XP Pro og Home.. Men når jeg trykker på Internet Explorer på PC 2, kommer det "Siden Kan Ikke Vises".. Jeg har et telenor program osm jeg fikk med ADSL, når jeg bruker det på PC 2 kommer det "Antall Sekunder Før Du Kombles Ned Ved Interaktivitet".. Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg gjort galt? Noen som kan hjelpe meg? Mvh Tristus`- Lenke til kommentar
nivve Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 IKKE bruk det telenor sendte med. opprett en ny tilkobling under egenskaper for nettverkstilkoblinger. koble til internett. bredbåndsleverandør med brukernavn og passord. skriv inn. Del denne tilkoblingen ved å gå inn på egenskaper-avansert for den. skru -av- firewall (viktig). Så gjør du det jeg sa i forrige post- om du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå