Niklasp Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Når Windows 8 slippes skal du kunne velge imellom 20 ulike bakgrunner. Metro-menyene blir mer fargerike Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Windows 8 var det ekstra som skulle til for å få meg til å vurdere overgang til Apple løsninger. Endret 9. januar 2014 av Zeph 3 Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Metro er ikkje designa med tanke på desktops, og sålenge det er obligatorisk ser eg ikkje for meg at eg blir å oppgradere. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg tomsi42 Skrevet 31. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2012 Windows 8 var det ekstra som skulle til for å få meg til å vurdere overgang til Apple løsninger. Jeg har installert Windows 8 og prøvd det ut litt. Jeg vurderer kuleramme, penn og papir istedet 11 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg kommer nok til å kjøre Windows 8 på en annen partisjon sammen med Windows 7 slik at jeg slipper å installere programmene mine på nytt! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Når Windows 8 slippes skal du kunne velge imellom 20 ulike bakgrunner. Hva med å enkelt kunne få lov til å slippe Metro helt? 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Så lenge jeg klarer å unngå å bruke metroen i Windows 8 er det et bra operativsystem synes jeg. Har hatt RP siden April/Mai og er veldig fornøyd, med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har lenge vurdert å migrere til Linux. Om Win8 er så ille som jeg frykter er jeg enda nærmere å gjøre det en realitet. 2 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvorfor bytte os i hele tatt? Win7 fungerer jo glimrende. Win 8 har nok sine bruksområder. Bare fordi man ikke har disse behovene betyr ikke at man må bytte ut win7. 2 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Første jeg tenkte på var at menyene ble legofarget... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kanskje det er han som fargela XP som har fått dette fargeleggingsoppdraget også? 3 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hoppet over Windows ME, Windows Vista, og jeg tror jaggu jeg blir å hoppe over Windows 8 også. Det ser nesten ut som at annen hver release er bra. 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hoppet over Windows ME, Windows Vista, og jeg tror jaggu jeg blir å hoppe over Windows 8 også. Det ser nesten ut som at annen hver release er bra. Dustete forenkling for å få et eller annet mønster med utgivelser selv om det ikke er noen. 3 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Liker ikke Metro. Så mye at jeg holder meg til Win7. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvorfor bytte os i hele tatt? Win7 fungerer jo glimrende. Win 8 har nok sine bruksområder. Bare fordi man ikke har disse behovene betyr ikke at man må bytte ut win7. Fordi jeg som sagt har vurdert det en stund. Utviklingen hos Microsoft virker som en vedvarende trend jeg ikke liker. Jeg kommer nok til å forbli på Win7 en stund videre. Hvertfall som dual boot til spill og programmer som er Windows-eksklusive. Heldigvis ser jeg at flere og flere spill blir tilgjengelig på Linux også. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg ville heller brukt Ubuntu enn Win8, selv om Unity der ikke er helt min smak heller. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er første gang jeg gleder meg til en ny versjon av Windows, så: ja, jeg skal bytte! Jeg har ikke prøvd Windows 8 enda, så det gjenstår å se om jeg beholder det, men jeg er i utgangspunktet positivt instilt. Det blir kjekt med forandring. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Alt må jo prøves! Men om min stasjonære PC får Windows 8 gjenstår å se. Kommer i hvert fall til å installere det på laptopen, så får vi se hvor godt jeg liker det. Ellers så er jo ikke Mac så dumt heller. Med Bootcamp så får man det beste fra begge verdener Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 ooooooooooooo 20 ulike bakgrunner, må gjøre meg klar til å løpe å kjøpe (not) Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Selv hopper jeg over win8. Håper det selger ganske bra på tablets og kanskje ultrabooks mens det får lave salgstall på desktop slik at microsoft kan huske oss som har stor og/eller flere skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå