-iL- Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313959 Denne tråden satte jeg til favoritt. Den dukker ikke opp under "Mine innlegg + favoritter", ei heller under "Mine innlegg", dog vises den under "favoritter". Jeg la inn ett innlegg i tråden, tidligere i dag 10:45, uten at det hjalp på at tråden skulle dukke opp på de 2 førstnevnte. Hva er galt?' edit: jeg la akkurat til ett nytt innlegg i tråden, uten at det hjalp. Endret 31. juli 2012 av -iL- Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei, trykk på administrer ignorerte og se om den har dukket opp der du kan fjerne ignoreringen der Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Hei, trykk på administrer ignorerte og se om den har dukket opp der du kan fjerne ignoreringen der Takk. Aner ikke hvordan den har havnet der.... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kanskje du har kommet borti x-en for å ignorere tråden helt borte på høyresiden? Bra det løste seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå