Gå til innhold

Skryim: Spillet med flest bugs?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat hevet meg over Skyrim og har nå spilt 4 timer. Først og fremst må jeg si at jeg elsker spillet, men at det er visse irriterende momenter som må fikses for at jeg skal kunne fortsette. Hadde virkelig håpet noen kunne hjelpe meg med dette :)

Det hele begynte i introen når du sitter i kjærra på vei inn til byen. Hvis jeg så noe annet sted enn rett frem så begynte vognen å snurre, med hester og hele pakka. Og det hele endte med at vi sto på huet og ikke kom noen vei. Jeg kom meg etter litt om og men inn til byen selv om det nesten gikk galt der og.

Nå er det en konstant lyd bug. Den "gå" lyden går i konstant loop det første millisekundet, det samme gjelder for elver og fuglelyder. Det virker nesten hakkete.

Noen som har noen som helst ide om hva jeg burde gjøre?

Jeg sitter på følgende hardware:

Win 7 x64

I7-950

GTX580

6GB ram

Takker for all hjelp og innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videoen beskriver et annet problem enn jeg har, men så at en i kommentarfeltet hadde samme problemet ja. Men det ble ikke nevnt noen løsning annet enn moden som gjør at du slipper introen.

Jeg har uansett kommet meg forbi introen, hovedproblemet er disse små bugsene som kommer når som helst. Med vannlyder som henger seg, samme med gålydene, vannet kan også blinke, hunden i den ene byen spretter plutselig opp i været.

Skrudde på vsync igjen, noe som gjorde det LITT bedre, men det kommer fremdeles litt nå og da.

Lenke til kommentar

hahaha, har nå spilt fallout og men det kan ikke sammenliknes med det jeg har opplevd her hittil.

Nå har jeg skrudd av analog kontroll støtte, noe som merkelig nok ser ut til å fungere foreløpig..

Hvis det ikke holder mål så høres det ut som en reinstall er på sin plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...