Borger___ Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har et klassiskt "sommer problem". Ønsker å trimme inn formen til sydenturen, og er mer eller mindre nedre del av mageregionen som er "utrent", dette grunnet tidvis dårlig kosthold. Har prøvd å kutte ned på en mengde søtsaker ol. samt foreta en del kondisjons(jogge) økter, men disse "joggeturene varer sjelden lengre en max 20 min. Ser ingen endring etter noen uker, føler bare jeg blir tynnere i armene (der man IKKE vil slanke seg, men heller gå opp) mens står på stedet hvil. Har hørt at punktforbrenning er nermest umulig, og magefettet er det siste som går vekk , men har også hørt at intervall økter, spenst/tauhopp, samt sit-ups før løping kan hjelpe. Noen som har tips/erfaringer å dele? Har ikke noe dårlig utgangspunkt, og det er ikke mye det er snakk om, men det lille som er vil jeg ha vekk. Er vel kanskje litt sånn som "før" bildet av denne: http://sixpackinsanity.com/wp-content/uploads/2012/03/before-and-after.jpg Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Slettet, hør på mesteren under. Endret 2. august 2012 av Tyront Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Først av alt. Typisk fjortisfotballmentalitet å ikke trene bein, men ALLE andre meningsløse øvelser... Alt man trenger å gjøre er 2 ganger i uka å trene 5sett knebøy, 5sett roing, 5sett benkpress, 5sett skulderpress. Knebøyen bytter man ut med markløft annenhver gang og roingen kan suppleres med chinups/pullups. I tillegg må man være i kaloriunderskudd og proteinoverskudd... Enkelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå