alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q53...39&ic=N&sw=8620 så denne på 85 kroners tilbud på Clas Ohlson. kan jeg bruke denne til å f.eks måle gpu og minne temperatur? Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tviler på at probene på det termometeret passer til slike målinger(dem er for store) Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det kan du nok sikkert, men da må den moddes. Har du ikke peiling eller er litt utrygg ville jeg heller ha kjøpt en som er ment til formålet. Se microplex eller 3dfxcool Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Sant som de sier, men den er fin til å måle temp i rommet samtidig med temp i kassa, eller du kan legge utetemp. måleren i vannreservoiret. Hvis du skal tweake systemet ditt, så er jo dette ting som du må ta hensyn til. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 så utetemperaturmåleren kan jeg legge i vanntanken jeg selv skal lage av plexi glass? i selve vatnet og ikke på siden? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er en guide om modding på slike målere hos overklokking.no. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 så utetemperaturmåleren kan jeg legge i vanntanken jeg selv skal lage av plexi glass? i selve vatnet og ikke på siden? Hvis det er det samme termometeret jeg selv kjøpte hos Clas så kan du det ja. Det ligner ihvertfall. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 så utetemperaturmåleren kan jeg legge i vanntanken jeg selv skal lage av plexi glass? i selve vatnet og ikke på siden? Hvis det er det samme termometeret jeg selv kjøpte hos Clas så kan du det ja. Det ligner ihvertfall. ok. thanks for all the help. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå