Arodem Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Sony trenger litt mer tid på å sikre at alt fungerer optimalt. Les hele saken Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hørt at det skal være 256 manns servere for PC. Hvor mange vil PS3 få? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Trur det her kjem kun til PC og der blir skulle bli ca 2000 spillere på plass.. Lenke til kommentar
Rednort Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) 256 mann på vær server? hehe, blir nokk flere enn det ja. Og spillet kommer ikke ut på ps3, ikke teknisk mulig ( Spillet tvinger min i7-2600k, med 560ti*2 i sli ned i knær til tider, og ja vet det ikke er optimalisert enda, men lell. ) Endret 31. juli 2012 av Trulso Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Fra wiki PlanetSide 2 will be a re-imagining of PlanetSide, featuring the same world, factions and taking place at roughly the same time period. As in the previous game, it will feature territory control in an open-world, large battles featuring up to 2000 players on foot or in land/air vehicles. Så då er det berre å glede seg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hørt at det skal være 256 manns servere for PC. Hvor mange vil PS3 få? Du tenker vel kanskje på Dust 514. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Veldig synd dette spillet får mikrotransaksjoner. Utsett det så lenge dere vil! Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Under E3 ble det nevt at flere hundre spillere kunne kjempe om en eneste base. Da regner alle med at verdenen skal kunne ta godt over tusen samtidig for å si det sånn. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hørt at det skal være 256 manns servere for PC. Hvor mange vil PS3 få? må være feil du hørt da, det ville vært rart og gå fra 1k spillere til skrave 256 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Veldig synd dette spillet får mikrotransaksjoner. Utsett det så lenge dere vil! Hvorfor er det synd? Om de virkelig gjør det på den måten de sier (som er veldig lik Tribes:Ascend's måte) ser jeg ikke problemet. Om PS2 ender opp som ett godt og underholdende produkt er det verd å bruke penger på uansett for min del. Hvor bærekraftig det er å kun ha inntekt via spilleres mulighet for å skreddersy sin karakter utseendemessig er en annen sak. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Mikrotransaksjoner forpurrer absolutt alt.For min del forsvinner gleden dersom ikke alle stiller mest mulig likt. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er det ikke bare kosmetiske ting som kan kjøpes via mikrotransaksjoner? Skins til rustning og tanks osv. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Mikrotransaksjoner forpurrer absolutt alt. For min del forsvinner gleden dersom ikke alle stiller mest mulig likt. Det kommer jo helt an på hvordan det implementeres. Det finnes etterhvert mange spill som gjør dette på en god måte. Jeg kan fint betale for skins og tilgang til visse områder, og til og med mulighet for å gå raskere opp i lvl i visse spill (f.eks World of Tanks som er i grenseland), men jeg spiller ikke spill hvor man betaler for fordeler i selve spillet i forhold til andre spillere. Det bør f.eks ikke være mulig å kjøpe utstyr eller andre ting som påvirker balansen i spillet mellom spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå