fotogigen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 "skoddestemning" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Bra bildekavlitet med en god stemning. Flere elementer her er med på å skape dybdevirking. Syns det blir for trangt oppe. Jeg hadde inntatt en lavere possisjon og brukt noe breder format og fanget mer oppe . Dette ville også bikke perspektivet innover og øke dybdefølelsen-tror jeg da. Det var bare noen tanker fra meg. Jeg gir ikke karaktere lenger. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Tusen takk for dine betraktninger harald! Jeg har faktisk tenkt at jeg må tilbake for å prøve med et lavere kamera standpunkt! Enig i at det blir for trangt oppe. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Et fint stemningsbilde og ja enig i at det er lit trange der oppe. Venter då på et bilde med mere luft ovan ;-) Ha en fin [ foto ] dag med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er nok også enig i at det er litt trangt oppe, men svært lite..forgrunnen her, med sitt utrolige fargespill i hovedsaklig mosegrønnt, er helt fasinerende kunstnerisk og flott utført mot tåka ..jeg synes dette bildet er utrolig flott å se på Ps..har også sluttet med karaktergivningen, da jeg synes den er mer ubehagelig en gagnlig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg