96abrevs Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Hei Er en mann i begynnelsen av 40-årene som skal ut på reise (alene uten kjæresten) i september. Lander i Kiev for så å fly hjem fra Vilnius 17 dager senere. Har i grove trekk tenkt ut en reiserute mellom disse, men er åpen for forslag. Blir i Kiev 3-4 dager før jeg tar toget til Odessa og et par dager der. Toget videre til Moldova og overnatting i hovedstaden Chisinau før jeg sikter meg inn på Bratislava i Slovakia et par dager. Så kanskje Krakow et par dager før jeg ender i Vilnius. Helt fram til Chisinau er det forsåvidt greit, men derifra og til Bratislava er jeg mer usikker. Billigste flybillett kostet over kr 13000,-, så det blir helt uaktuelt. Har vært i Budapest og er ikke interessert i den omveien. Fra Bratislava til Vilnius har jeg både tog og fly som alternativ (men hvis fly må jeg skippe Krakow). Setter pris på det hvis noen har forslag eller innspill på hvor og hvordan jeg kan reise. Er det noe spesielt jeg bør få med meg på reiseruten, mat/drikke jeg bør prøve, ting jeg bør være obs på ...? Det er det jeg rekker å poste nå, men vil følge med på eventuelle svar, og ta det videre derifra. Ha en fin sommer Edit; Har nå bestilt fly fra Chisinau til Vilnius, så da blir Bratislava og Krakow uaktuelt. Endret 1. august 2012 av 96abrevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå