Lifeform Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! Skal lage et lite medlemskartotek med fletting av felt for utskrift av navn, gateadresse og postadresse for alle medlemmene inn i Word-dokumenter. Lurer da på om noen vet hvordan dette gjøres, samt hvordan jeg evt. kan lage et system for å skrive ut mange adresselapper på et ark (med oppdelte 3x9 klistremerker på) Lurer da f.eks. på hvordan jeg får fornavn og etternavn til å stå helt inntil hverandre i denne utskriften, samt altså hvordan jeg kan lage automatikk i masseutsendelse av standardbrev fra klubben. Magnar Lenke til kommentar
tasle Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 I Word: Verktøy, Flett utskrift Skriv standardbrevet. Velg datakilde (Access) Sett inn flette felt i brevet ditt Flett data og utskrift, enten til papir eller som en prøve til skjermen. Bare følg veiviseren så går det bra. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Takker! Dette var jo ikke så vanskelig :-) Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hehe... hjelpefunksjonen er også fin Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Tror ikke den funker her Bedre å være sosial og spørre i åpent forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå