Hei Sveis Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Er det et bra kamera? Jeg synes det er det ut fra spesifikasjonene. http://www.komplett....aspx?sku=749844 Holder det med et minnekort som greier 30MB/s? På forhånd takk for svar! Endret 31. juli 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Skulle ha lest et review av det først. Nå blir det arbeid med retur. Lenke til kommentar
jgk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kan du si litt om hvorfor du valgte å returnere dette? Hvilket kamera valgte du i stedet? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skulle ha lest et review av det først. Nå blir det arbeid med retur. Uavhengig av hvorfor du vil returnere dette produktet, så hadde du kanskje spart deg noe arbeid med å lese reviewer og spørre på forum FØR du handler. Nei, jeg prøver ikke å være en arrogant overbærende forståsegpåer, men jeg registrerer at det er svært mange spørsmål her på forumet når det gjelder kjøp av foto/videoutstyr der "kjøper" slenger ut diverse spørsmål uten ha tenkt nok over hva vedkommende vil ha. Så min reaksjon er vel tenkt mer generelt, enn myntet på deg som TS her. Litt for mange spør om hva de skal kjøpe eller om det har gjort et godt valg uten noen ekstra informasjon om hva de f.eks, skal bruke produktet til, hvilke typer motiver som de hovedsaklig skal fotografere o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå