Harald Gjerholm Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Glimt fra en storgård- utsikten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Liker fargene. Spesielt første versjonen var mer balansert mtp farger synes jeg, men her hadde et polarizer filter gjort seg i hvert fall :-) Flott bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Mange takk for kommentaren. Tanken streifet meg ja, men jeg har dessverre ikke polafilter til denne linsa. Brukte forøvrig gradert gråfilter. Har polafilter til min 18-200 men der er den optiske kvaliteten dårligere. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 En akkurat passe dose Photomatix kan uten tvil gjøre bra til svært bra. I tillegg er billedkvaliteten på topp også i største versjon. Mye av årsaken til det er åpenbart linse med gode optiske egenskaper. Som du også påpeker. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Mange takk. Dette er PM brukt i nøytral stilling og jeg kan ikke se at det tilfører bildet noen negative virkninger, kun slår sammen bildene med forskjellig innstillinger og dermed gir en bedre dynamikk. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Flott! Liker uten tvil V1 best Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Et fint og varmt bilde av det åpne landskapet! Liker det jeg ser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg