stukeren Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 merkelig spørsmål dette her, men jeg skal prøve å forklare aå godt jeg kan. jeg er herre på 15 1/2 år, med ikke noe jålete stil, men f.eks skjorte og shorts på en stilfull måte er mere stilen min. ikke femininmandig på noen måte, bare litt gammaldags, og mener at ting skal være ordentlig, og ikke noe juggel jeg har litt penger liggende, og tenkte jeg skulle skaffe meg en sølvring, da dette syntes jeg ser fint ut uten at det blir for mye. det jeg lurer på er da hvordan, og hvor? jeg vil ha en helt enkel sølvring til under 1000 lappen uten noe spessielt på, kan godt være forskjellig fasong, men ikke noe hodeskalle eller noe, men hva syntes dere om sølvringer på gutter, og hvordan burde den se ut? som en ordinær giftering, bare i sølv, eller i børstet stål, og kanskje litt flat? og hvor kan jeg kjøpe den? har liksom ikke noe gullsmed i nærheten, men har sett på denne ringen: http://www.chanti.no/M-Soelv-Ringer#Flott_herrering_i_soelv|813960 flott hvis ange kommer med forslag og meningen, men en nokså enkel sølvring blir det, ikke noe stål. som sagt: det skal være ordentlig da man først kjøper! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Elsker "jeg er herre på 15 1/2 år". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå