Gå til innhold

Razer Mamba sluttet å tracke

Anbefalte innlegg

Mambaen min som snart har kjørt feilfritt i 3 år sluttet nylig å tracke. Dette skjedde helt plutselig mens den ble brukt, og alle andre knapper og funksjoner fungerer som de skal.

Er det noen som kan tenke seg hav som er galt og om det er mulig å redde den? Trodde naturligvis at det var sensoren, så jeg sjekket den, og jeg kan tydelig fange opp lys med mobilkameraet (stråling) akkurat som jeg har sett den før.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mambaen min som snart har kjørt feilfritt i 3 år sluttet nylig å tracke. Dette skjedde helt plutselig mens den ble brukt, og alle andre knapper og funksjoner fungerer som de skal.

Er det noen som kan tenke seg hav som er galt og om det er mulig å redde den? Trodde naturligvis at det var sensoren, så jeg sjekket den, og jeg kan tydelig fange opp lys med mobilkameraet (stråling) akkurat som jeg har sett den før.

Jeg hadde det samme problemet med en 2 år gammel Roccat Kone+ før sommeren, så jeg spurte kundeservice men garantien hadde gått ut så det var bare og kaste den i søpla :wallbash:

600kr i dass.....dette er sensitiv teknologi :hrm:

Endret av GrandAndreasK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...