karoald Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ut mot havet 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................................................................... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei, du har solen i ditt hår og jeg vet hvor veien går uuut mot haavet... Måtte bare tenke på en slager fra fordums tid, ved synet av bildetittel. Fint havland du viser her, med kraftig kontrast og mettede farger. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Flott ny versjon ut mot havet. Skarpt og fint med passe billedstørrelse. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Tusen takk alle Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fin komp og motiv. Jeg ville kanskje ha lysnet skyggepartien noe, men smak er smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg