Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Skyrimsaver vil ikke loade.

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg poster dette i riktig emne, men det var denne som passet best.

Vel, jeg har problemer med Skyrim. Jeg får ikke lastet savene mine, den bare surrer og går på lastingsskjermen helt til jeg lukker spillet. Jeg har dog funnet en måte å åpne spillet på, og det er ved å endre noen grafikkinstillinger i Skyrim.ini filen. For at jeg skal klare å komme meg inn i spillet må jeg sette uGridsToLoad=11, noe som er uhyre ustabilt og spillet kræsjer i hytt og pine.. Jeg sitter faktisk fast i Whiterun, hvis jeg går ut av byen, kræsjer det.

Jeg har en god del mods installert, og det var en av de som hindret spillet i å laste savene, men denne fant jeg, og fjernet den slik at spillet funket som det skulle igjen. Er det mulig at noen andre av de modsene jeg har installert kan gjøre dette?

Endret av bojalborg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også problemer med å få laste inn savegames for en stund siden. Stod på loading screen uten å komme meg noen vei.

Grunnen var mods. Enkelt og greit. Mange av dem passer ikke med hverandre, og noe er bare ugreie. Så prøv deg frem å skru av div mods, så kommer du deg nok over på en stabil vei.

Lenke til kommentar

Selvom jeg får lastet savene mine er spillet fortsatt veldig ustabilt, og det er visse områder jeg ikke kan gå til, og selvfølgelig trenger jeg å gå til de områdene for å komme videre.. Spillet starter BARE når uGridsToLoad=11. Å sette skyggeinstillingen til low hjelper heller ikke, kræsjer fortsatt.. Noen som har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar

Jeg reinstallerte spillet, dermed fjernet jeg alt av mods. Det hjalp ikke..

Kan virke som om en av moddene du bruker har gjort save filen korrupt. Fjern alle mods, start ny save og gå til de områdene som ikke fungerte. Om det nå fungerer vil dette bety at den forrige save filen er korrupt, om det ikke fungerer er det noe annet som ligger bak.

Edit: om du bruker steam workshop så må du unsubscribe alle mods å de-aktivere dem i skyrim launcher options.

det du å kan prøve på er å høyreklikke på spillet i steam, trykke properties(egenskaper),åpne tabben local files(lokale filer) også trykke på Verify Integrity of the Game Cache for så å vente på at denne skal bli ferdig

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...