nygjerrigpetra Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har søkt butikksjef i en bestseller butikk, hva kan man forvente i lønn ? Bestseller (only, vero moda, jack & jones ) Hører så mye negativt ang bestseller, men disse erfaringene er fra noen år tilbake. Noen som har noe svar på lønn og betingelser i disse butikkene per i dag ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Tipper mellom 30000-35000 kr brutto. Lenke til kommentar
nygjerrigpetra Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 bestseller skal visst være det som er dårligst av klesbutikker så er nok mindre enn det.. Men ville gjerne ha visst hvor lite man snakker om Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Om du bare har søkt på jobben kan du strengt tatt ikke forvente deg noe som helst. Uansett, butikksjefer har stort sett individuell lønn, da en hel del av den er incentiv/prestasjonsbasert. De eneste som kan svare på dette er de du søker jobb hos, det gir ingen mening å spørre her. Lenke til kommentar
nygjerrigpetra Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 jeg spør for å høre andres erfaringer med bestseller både i lønn og andre relevante ting ang bestseller. Da jeg allerede har blitt ringt til intervju valgte jeg å høre her hva andres erfaringer er med bestseller Lenke til kommentar
GodMorgenNorge Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 30.000 til 37.000. Dette kommer jo ann på lønnspolitikk, dine kvalifikasjoner, resultat- og personalansvar som er tillagt stillingen, lønnsomheten i bedriften og resultatene du skaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå