frk.anna Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei. Jeg sliter veldig med ubehag i leggene, bla. kraftig beinhinnebetennelse. Om ikke lenge har jeg et veldig viktig løp, som jeg må holde ut. Jeg har derfor blitt anbefalt kompresjonsstrømper. Ved bruk av det skal jeg vist nok kunne presse meg selv lenger uten å føle smerten så intenst pga. blodstrømningen. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg hadde tenkt å kjøpe CEP sine, men hos den lokale sportsbutikken hadde de kun 2XU. Jeg ble der anbefalt legger istedetfor strømper. Bør jeg holde på min opprinnelige plan med CEP eller kjøpe 2XU, evt annet merke? Hvilke fungerer best - og vil det i det hele tatt hjelpe meg? På forhånd Takk! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei! Har slitet med beinhinnebetennelse så å si kronisk de siste 6 årene (kjenner det så fort jeg øker på med km), og vært borti det meste. Legg-kompresjon fungerer, men av erfaring er strømper mye bedre. Bruker strømper fra CEP, og er strålende fornøyd. Hva slags sko har du, og hvor nye er dem? Husk at om du jogger mye, kan det være at 3 mnd gamle sko har mistet dempingen. Min vindunderkur besto av: - Kompresjonsstrømper fra CEP - Nye mengdetreningssko/Mizuno Wave Creation 13 (de 4 mnd gamle skoene var alt for slitt) - Økte mengden på rolige langturer, roet ned på bakkeløp (løpe nedover tar veldig hardt på leggene) Lenke til kommentar
push2it Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei. Vi har ikke de omtalte andre merkene innen kompresjonsstrømper, men kan anbefaler Kompresjonsstrømper fra CW-X. CW-X er et stor annerkjent merke fra US : www.cw-x.com Mvh Push-it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå