Jimmy Pop Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Litt av en tilfeldighet, hva... Jepp, alle tar vel feil en gang iblandt... :-) Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Sikkert en tilfeldighet, men det hjalp litt på at du hadde www.Rockatansky.com som signatur også. Du er vel sikkert en stor fan. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvis jeg ikke tar helt feil så er "Jimmy pop" og "luke lovegroove" brødre(?), correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvis jeg ikke tar helt feil så er "Jimmy pop" og "luke lovegroove" brødre(?), correct me if i'm wrong Herre... Og du er? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Luke lovegroove nevnte i en pm at du var lillebroren hans Sånn har det seg at jeg vet dere er brødre... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Luke lovegroove nevnte i en pm at du var lillebroren hans Sånn har det seg at jeg vet dere er brødre... jeg bare så på etternavnene deres jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå