Gå til innhold

Rockatansky, where are you?

dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ganske sikker på at "Jimmy Pop" er gitarist i Rockatansky.
Hehe... Nei, han er ikke det. Luke Lovegroove er gitarist. Og en fyr som heter Langhåra Popfaen. På vokal er det Espen Stockholm, bassist er Stig Brown (erstattet av Tommygun kommende konsert i Tønsberg) og trommis er den legendariske Lightening Dildo!

DiMuse: Send en PM til Luke Lovegroove. Snakket nettopp med ham. Han kommer på nett om et par timer, men bare skriv adressen din til ham, eller meg, så blir resten ordnet.

Lenke til kommentar
Hm... Toolshed... Kjenner du Jimmy Pop? Er det andre her som kjenner han? Mener å huske at han spilte i band før.. Men Jimmy er sjelden her for tiden..
Ja, jeg vet godt hvem det er.. Andre her på forumet må være Luke Lovegroove og Mortal.

Jimmy Pop spilte i et band før ja, men tror han ikke vil uttale seg om det, kjenner jeg ham rett.

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at nei, jeg er nok ikke det. Det er som Toolshed sier, Luke Lovegroove som er gitarist. Og Langhåra Popfaen.

Dere kan lese mer om de på www.rockatansky.com

Snakker man om sola så skinner'n :)

eller: når du snakke om driten så kjem han flytande....

PS: no offence Jimmy Pop, måtte berre få da ut

Lenke til kommentar
Jeg fikk også denne singelen tilsendt, og den ble en stor hit på vorspielene her i sommer! :woot:

Konge...

Ja jeg sender rundt singler til de som vil ha. Tipper jeg har sendt ca 20 stykk til forskjellige folk bare her på forumet. Mye god respons. Takker for det. Det betyr utrolig masse.

Og ja, vi spiller i TØNSBERG(Lauritz) no til helgen (6. sept), så de som er i nærheten, må ta turen.

Luke

Lenke til kommentar
Jeg er ganske sikker på at "Jimmy Pop" er gitarist i Rockatansky.
Jeg vil bare si at nei, jeg er nok ikke det. Det er som Toolshed sier, Luke Lovegroove som er gitarist. Og Langhåra Popfaen.

Dere kan lese mer om de på www.rockatansky.com

:oops: Neivel, jeg bare trodde det fordi du ligner på en i bandet. Og Siden han heter Drange, og hjemmesida di på profil er Drange.tk så trodde jeg det var deg.

jaja, alle kan ta feil :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...