incitatus Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg har følgende historie. Kjøpte meg en vannkjøler (H80). Monterte den etter anbefaling fra pakning, med luftstrømm inn i stede for ut. Dette førte til oppheting av systemet, og jeg fikk artifacts på spill. Tenkte så dette var skjermkortet som gikk til h****tte og sendte en reklamasjon til komplett, og satte i stock vifta igjen. Fikk da i retur et nytt kort (ikke xfx GTX 570 men evga GTX 570) Satte det i, og etter noen timer fikk jeg artifacts igjen. Temp: MB < 35, CPU < 40, GPU < 70 (alt som det skal være) Artifacts ser ut som røde "haler" når jeg snur på bildet. Ex. MineCraft når jeg ser på en kiste og drar bildet til siden, får jeg en liten hale i kanten av kisten. Jeg har forsøkt å filme dette med camtasia, men det fester seg ikke til film når jeg recorder desktoppen. Kan det være at PCIe slottene mine (altså MB) har fått en knekk (har testa begge)? Har jeg vært å uheldig å fått et ødlagd kort fra komplett? Spec: CPU: i5 2500k, GPU: EVGA 570, MB ASUS P8Z68-V PRO, RAM: Kingston 16 gb Hva må jeg skifte ut for å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå