ADT Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Men ved nærmere inspeksjon har Chieftec tatt noen snarveier. Test: Chieftec Libra LF-01B Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Beholder Corsair Obsidian 800D. Fortsatt ikke noe kabinett på høyde med det som jeg har sett. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvorfor må et kabinett ha alt? Jeg liker å ha muligheten til å velge det ekstra utstyret jeg vil ha. Et stil reint og enkelt Lian Li er mer min smak. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Beholder Corsair Obsidian 800D. Fortsatt ikke noe kabinett på høyde med det som jeg har sett. Ikke mange i den prisklassen heller Lenke til kommentar
Asumina Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Tja, ikke det værste jeg har sett, men jeg foretrekker også Lianli eller Antec. Har brukt Antecs P180 kabinett, som er gammelt i dag, men fortsatt ett av de beste, etter min mening. Asu Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg bruker da fortsatt det gode, gamle Chieftec dragon-kabinettet fortsatt. Solid kabinett som ikke går i stykker med det første 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er mer fornøyd med mitt CoolerMaster CM690 II Advanced (Black&White Edition). Temperaturene er fantastisk lave. Se, viftelys! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg bruker da fortsatt det gode, gamle Chieftec dragon-kabinettet fortsatt. Solid kabinett som ikke går i stykker med det første Har et slikt stående selv, med flere mislykka dremel-prosjekt, biltema støydemping, dårlig lakkering og blingbling fra microplex, et veldig morsomt kabinett som har tålt tidens tann ganske godt. Har ikke lyktes i å kjøpe/støydempe et kabinett til å være stillere enn mitt gamle dragon 20mm støydempingsmatte i topp og sidedør gjør sitt men nå veier det tross alt mer enn en crt-skjerm også da... 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg brukte mye Chieftec før, men det som etterhvert irriterte meg med mange kabinetter, var at det var vanskelig å få skikkelig luftgjennomstrømning, og å holde overtrykk for å unngå mer støvinntak enn nødvendig. Lenke til kommentar
RedvsBlue Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Beholder Corsair Obsidian 800D. Fortsatt ikke noe kabinett på høyde med det som jeg har sett. Silverstone tj07 er langt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå