Chipsmaster Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei! Starter en tråd som er lik x antall andre tråder her, men finner ikke ut av noe som passer meg! Jeg trenger en bærbar pc til mellom 4000 og 7000, Jeg skal begynne på dynamisk webdesign på høyskolen, men aner ikke hva slags krav de har til pc, men jeg antar at den må være litt kraftig ettersom vi sikkert kommer til å bruke diverse programmer til programmeringer, design osv.. I tillegg vil jeg at den skal kunne brukes til litt annet også, spiller spill som Diablo 3, MW3, TSW o.l. Å spille spillene på ultra er ikke noe krav, så lenge jeg spiller å gå på minimum grafikk og oppløsning er jeg fornøyd! HD skjerm = Et must Blu-ray spiller = Fåes det tak i til denne prisklassen, FLOTT! Jeg vil også at batteriet skal ha en brukbar levetid! Skal tross alt på skolen så batteriet må kunne fungere igjennom forelesning. Jeg er fult klar over at høy ytelse minsker muligheten for lang batterilevetid, men om dere har noen forslag på pc'er som er midt i mellom så er jeg glad for det! Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå