ingen verdens ting Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Lord of the rings Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Veldig bra igjen Frida..kunne tenkt meg ennå skarpere på ringens forkant hvor antatt fokuspunkt ligger ?..men det er bare småpirk, bildet er flott på alle måter.. komp, farger og stemning minner meg litt om Ringenes Herre Endret 30. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Veldig bra igjen Frida..kunne tenkt meg ennå skarpere på ringens forkant hvor antatt fokuspunkt ligger ?..men det er bare småpirk, bildet er flott på alle måter.. komp, farger og stemning minner meg litt om Ringenes Herre Takk Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Veldig flott bilde, med varme farger og litt mystikk i uttrykket. Fint at du har komponert ringen utenfor midten. Det skaper spenning (dynamikk). Bluringen bidrar til mystikken her. Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Takk Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg