Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som kan kontrollere et legemiddel for meg?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er interessert i antiandrogener for å nedsette seksualdrift, dermed har jeg funnet denne siden;

http://legemiddelhandboka.no/Legemidler/46910#i46913

Nederst der står det at "Cyproteron" er blitt kalt "Androcur" som lages av «Schering AG». Jeg har dermed funnet dette;

http://www.expopharm.com/myshop/shop/expopharm-products/female-hormones/androcur-50mg

Jeg trenger å vite at det er de samme pillene før jeg bestiller masse av dette.

Er det noen som kan hjelpe meg her? også interessert i å vite litt mer om dosering.

Anonym:) Anonym poster: 4331316354c3b43d8ec0f98012003f0f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har slitt med hyperseksualitet i årevis. Jeg trenger virkelig å prøve ut dette produktet. Dersom det hjelper meg, så er jeg villig til å prøve det ut.

De oppsummerte bivirkningene er bare noe som kan oppstå, det betyr ikke at alle oppstår samtidig uansett.

Denne tråden omhandler ikke importering, men en verifisering av legemiddelet. Det er ikke ulovlig å diskutere et legemiddel.

Noen som kan bekrefte at disse to legemidlene er ett og samme legemiddel? Anonym poster: 4331316354c3b43d8ec0f98012003f0f

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er interessert i antiandrogener for å nedsette seksualdrift, dermed har jeg funnet denne siden;

http://legemiddelhan...er/46910#i46913

Nederst der står det at "Cyproteron" er blitt kalt "Androcur" som lages av «Schering AG». Jeg har dermed funnet dette;

http://www.expopharm...s/androcur-50mg

Jeg trenger å vite at det er de samme pillene før jeg bestiller masse av dette.

Er det noen som kan hjelpe meg her? også interessert i å vite litt mer om dosering.

Anonym:) Anonym poster: 4331316354c3b43d8ec0f98012003f0f

Kan bekrefte at dette er samme pille. Imidlertid blir du ingenlunde seende ut som bildene på Expopharm etter å ha tatt disse - jo mer du tar, jo mer feminin kroppsbygning vil du få. Androcur benyttes i enkelte land som kjemisk kastrering av seksualforbrytere. Det er tilgjengelig i Norge på resept fra psykiater eller sykehuslege. Egen import uten resept er ikke lovlig, men heller ikke umulig. Det beste er nok å oppsøke lege og/eller psykiater for å diskutere håndtering av problemet!

Mvh Jultomten :)

Lenke til kommentar

Takk for seriøse svar.

Nå som legemiddelet er blitt verifisert, vil jeg bestille en del av dette.

Med dette så håper jeg at pillene vil ta knekken på min sekslyst, slik at jeg ikke føler sexlyst, trenger ikke å ronke, eller å være tiltrukket av jenter. Med andre ord, jeg kan leve i sølibat, uten å tenke på sex.

Det kan selvsagt bli noen bivirkninger, men da finner jeg bare piller for det også. Husk at en kan stoppe og starte når en vil, dersom bivirkningene blir for mye. Alle endringer er reversible.

Noen som vet litt om dosering? 1 tablett om dagen eller 2? Eller hvor mange i uka? Anonym poster: 4331316354c3b43d8ec0f98012003f0f

Lenke til kommentar

Tablettene tas sammen med drikke etter måltid. Maks. dose: 300 mg daglig. Vanligvis 1 tablett 2 ganger daglig. Hvis nødvendig kan dosen økes til 2 tabletter 2 ganger daglig, eller 2 tabletter 3 ganger daglig for en kortere periode. Når tilfredsstillende effekt er oppnådd, bør klinisk effekt opprettholdes med lavest mulig dose. Ofte er ½ tablett 2 ganger daglig tilstrekkelig. Ved etablering av vedlikeholdsdose eller seponering bør dosen reduseres gradvis. Dvs. at døgndosen bør reduseres med 1 tablett, eller helst bare ½ tablett med intervaller på flere uker. For å stabilisere den kliniske effekten er det nødvendig å ta preparatet over lengre tid, hvis mulig sammen med psykoterapi.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar i tråden.

Pillene er nå blitt bestilt og betalt. Jeg vil da prøve en tablett per dag, så kan jeg justere opp eller ned ut i fra bivirkningene. Det vil bli interessant å se hvordan pillene vil ta knekken på sexlyst, slik at en kan leve i sølibat uten seksuell tiltrekning, seksuelle fantasier, og unødvendige ronke vaner.

Jeg vil oppdatere tråden om bruken når pillene ankommer.

Noen som vet hvor lenge jeg må holde ut før pillene ankommer? Anonym poster: 4331316354c3b43d8ec0f98012003f0f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...