Evinzer Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Leker meg med tanken om å kjøpe meg en bærbar, som jeg kan bruke til småspilling som f.eks HoN og CS:Go o.l. Hovedmålet mitt er for det meste lette oppgaver i After effects og kanskje Cinema 4D, men har også begynt med utvikling av apps til iphone, og er mye i bevegelse, derav min 20kgs stasjonære blir upraktisk. Jeg har lett en stund, og har funnet en som ser grei ut, dette er absolutt maks pris for meg, og vil gjerne ha det billigere om mulig. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=753122 Om noen kan komme med noe som er tilsvarende til en billigere penge, evt en som er mye bedre, så er jeg evig takknemlig. Takk! Lenke til kommentar
macoo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Var i samme situasjon for en måned siden og endte opp med en asus k53sm. Hvis du ikke er redd for private selgere fant jeg en på finn til 4000. http://www.finn.no/f...nnkode=35587216 Den har mange unødvendige programmer på seg, men de kan man kan avinstallerer. Den kan også bli ganske varm, men ellers funker den helt perfekt hvis du liker asus sine tastaturer som er ganske myke. Den er veldig god til prisen og funker helt fint til spill, men advarer deg, jeg er ikke ekspert så sikkert noe bedre der ute og. Endret 31. juli 2012 av macoo Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Hei, takk for tipset! Har sett litt rundt og det ender nok opp med den der. Lenke til kommentar
macoo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei, takk for tipset! Har sett litt rundt og det ender nok opp med den der. kult, men anbefaler veldig å prøve i en butikk så du er sikker på at du ikke ender opp med noe du ikke vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå