Gå til innhold

Noen som har erfarniger med Acer Aspire S3-391 eller Samsung 535U3C?

Anbefalte innlegg

Edit: Samsungen anbefales IKKE.

Er på jakt etter en midlertidig PC da min UL30 har tatt kvelden og jeg pdd har har en stor og tung Dell Vostro 3555 som er alt for stor til å ha med seg på reiser.

Har sett litt rundt på Ulrabooks og ser at Acer Aspire S3 er svinbillig og bare koster 5000kr,

Ett annet alternativ er Samsung 535U3C som er en Samsung 5-series Ultrabook, men med AMD-APU så er vel mer en "Slimbook" eller hva det nå var AMD skulle kalle det.

Det blir nok en ny PC igjen når Windows 8 kommer om noen måneder, så ønsker ikke å bruke allverdens med penger på denne PC'en, så noen erfaringer/tips?

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Samsungen med AMD-APU, men returnerte den da den ikke var kraftig nok. Byttet ut HDD med SDD, men var ikke nok, åpner 5-6 faner i nettleseren og den startet å henge, den ble også ekstremt varm, og støyet noe enormt.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Endte med å sende den i retur, selv med SSD så var den ubrukelig for meg. 5-6 faner og den startet å henge seg. Mulig det var noe feil med min PC, men den ble ihvertfall returnert, og jeg kommer til å vente til vi får Windows-8 maskiner før jeg kjøper ny. Forhåpentligvis får vi kraftigere Trinity-maskiner da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...