hvakrg Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Edit: Samsungen anbefales IKKE. Er på jakt etter en midlertidig PC da min UL30 har tatt kvelden og jeg pdd har har en stor og tung Dell Vostro 3555 som er alt for stor til å ha med seg på reiser. Har sett litt rundt på Ulrabooks og ser at Acer Aspire S3 er svinbillig og bare koster 5000kr, Ett annet alternativ er Samsung 535U3C som er en Samsung 5-series Ultrabook, men med AMD-APU så er vel mer en "Slimbook" eller hva det nå var AMD skulle kalle det. Det blir nok en ny PC igjen når Windows 8 kommer om noen måneder, så ønsker ikke å bruke allverdens med penger på denne PC'en, så noen erfaringer/tips? Endret 9. august 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Kjøpte Samsungen med AMD-APU, men returnerte den da den ikke var kraftig nok. Byttet ut HDD med SDD, men var ikke nok, åpner 5-6 faner i nettleseren og den startet å henge, den ble også ekstremt varm, og støyet noe enormt. Endret 9. august 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
lms03 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tenkte faktisk å gå for nøyaktig samme pcen med AMD APU, men er den virkelig så håpløs på mulitasking (som i å ikke kunne kjøre flere voinduer oppe samtidig)? Er det verdt å investere i en i5 i stedet? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Er vel mest HDD som holder igjen og gjør at maskinen føles treg. Som hvakrg skriver hjalp det mye med SSD. Men ja AMD APU'en er svakere prosessormessig, men kraftigere på grafikksiden. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Endte med å sende den i retur, selv med SSD så var den ubrukelig for meg. 5-6 faner og den startet å henge seg. Mulig det var noe feil med min PC, men den ble ihvertfall returnert, og jeg kommer til å vente til vi får Windows-8 maskiner før jeg kjøper ny. Forhåpentligvis får vi kraftigere Trinity-maskiner da. Lenke til kommentar
lms03 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Takk for tilbakemeldingen, da blir det neppe den! Investerer heller litt mer kroner i det og går for en Zenbook UX32VD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå