Gå til innhold

Overføre fra en hardisk til en annen?

Bovers

Anbefalte innlegg

Hei folk!

Har et spørsmål. Det har seg slikt at jeg har nødt til å opprette en ny gamertag. Det har seg fordi etter den siste oppdateringen til Xbox har jeg nødt til å skrive min Windows Live ID passord, og den husker jeg ikke, og mest sannsynlig er hele mailen stengt. Så det er ingen mulighet for å logge inn på den igjen. Så det er en utrolig fæl situvasjon. :thumbdown:

Med tankene på alle achievementene, alt på leaderboards og generelt alt som følger med. Så har jeg også spill jeg har kommet et godt stykke ut i, som f.eks Skyrim. Jeg har også Mass Effect saven jeg er meget intressert i å beholde.

Si at jeg vil oppdatere hardisken min nå til en 120 Gb. Er det mulighet for at jeg overfører saven min fra f.eks Skyrim og Mass effect fra min gamle hardisk til den evt nye jeg kjøper? Da tenker jeg bare saven ikke gamertagen. Med tanke på jeg vil overføre saven til min nye gamertag?

Vet dette var mulig i PS1 tidene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Hvis Xbox kundeservice skal hjelpe meg trengte de telefon nummer, adresse, og litt diverse andre informasjoner om mailen jeg lagdte GT'en på. Det er ikke mulig, for meg å huske siden jeg bare lagde noe raskt og gale når jeg var en liten knall. har ringt 3 ganger og snakket med forskjellige personer. Det er ingen måter for meg å få denne tilbake på. Jeg har gitt opp den nå :p

Endret av DrunkRattleHead
Lenke til kommentar

du kan bruke en minnepinne for å overføre profilen/gamertaggen og saves til. så overfører du disse igjen til en ny harddisk.

kjøp 320gb harddisk, 120gb blir for puslete. :)

Han må fortsatt skrive inn passordet sitt for å logge seg på, noe han ikke husker. Han nevnte også at kontoen også kunne være stengt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...