DisWee Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Hvilke norske navn passer godt som fornavn nr 2 etter navnet Thomas? Jeg kommer ikke på noe som høres sammenhengende eller passende, - noen som har forslag? Endret 30. juli 2012 av DisWee Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Eneste jeg kommer på er Jan Thomas, men det blir jo feil rekkefølge.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er nok av unger med doble fornavn + doble etternavn i verden, de fleste høres ut som om begge foreldrene ville ha viljen sin. Thomas funker helt greit for seg selv. 1 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Doble navn er fint da.. men er enig i at Thomas passer best "for seg selv" eller med et navn foran Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Thomas er et nydelig navn! er finest alene. Syns det er finest med ett navn jeg :- ) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kjente en i min barndom på 80-tallet som het Thomas Andre. Tror det er en vanlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Thomas Leander Thomas Emil (Hvis du uttaler det med trykk på i`en) Thomas Andrè Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Heter selv Thomas Oskar, men er bare nær familie som bruker begge navnene, bruker mest bare Thomas. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Thomas Aleksander Thomas Olander Thomas Kristoffer Thomas Sebastian ... Endret 28. august 2012 av magnusalex Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Hm.. Thomas André er jo ganske vanlig. André går vel så og si bak de fleste navn, men kanskje litt kjedelig med et såpass vanlig mellomnavn? Thomas Leander synes jeg passer bra og er veldig fint - og tror det også er relativt få som har den sammensetningen ;-) Endret 14. oktober 2012 av medlem-278404 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vil bare si at alle unger de siste 10 åra og sannsynlig de kommende 10 åra, aldri i f.eks skole, kaller hverandre ved dobbelnavn. Når ungene vokser opp, bruker de sjelden eller aldri sine dobbelnavn om seg selv (særlig ikke hvis det er en teit kombinasjon). Altså er dobbelnavn bare til for foreldrene, ikke for ungene. I tillegg skaper det for det meste bare bry og besvær i møtet med det offentlige. Lenke til kommentar
tole Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Når dymo-uskriften går over hele forsiden av postkassa og ut over begge sidene vet du at foreldrene tok godt i. Kan jo kombinere navnene slik at det blir ett som f.eks Karolinda (kaninja) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det å ha mange navn er veldig vanlig i andre kulturer. Ser ikke hvorfor en skal klage på at det skjer her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå