Gå til innhold

Galaxy SIII går som varmt hvetebrød

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil i artikkelen: "Det estimeres at Samsung har solgt 50 millioner Samsung Galaxy S III i løpet i andre kvartal"

Det skal være: "Det estimeres at Samsung har solgt 50 millioner smarttelefoner i andre kvartal, herav ca 10 millioner Galaxy S III"

For øvrig har iPhone hatt en nedgang i salget i kvartalet før lansering av neste modell hvert eneste år siden 2007, og 2012 er ikke noe unntak:

worldwide-apple-iphone-sales-since-3rd-quarter-2007.jpg

(PS. Merk at grafen viser regnskapskvartal iht Apples regnskapsår, som er forskjøvet i forhold til kalenderåret)

Endret av Newton
  • Liker 4
Lenke til kommentar

bryr meg ikkje om ka apple selger,små skjeme og utdatert os..

Det er jo helt greit, da er jo best å ikke kommentere innlegget til Newton. Det eneste han gjorde var å komme med en korreksjon samt tilleggsinformasjon til det som står skrevet i artikkelen.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Kjøpt meg en. etter 1 uke sluttet laderen å fungere. og i helgen ville den ikke oppdatere OS. Men med kies får jeg oppdatert. vutt.. tull...

Hva blir det neste?

Etter 5 år med 3 problemfrie iphones, lover ikke dette bra.

Får håpe iphone5 kommer med noelunde like stor skjerm. da fyker galaxyen på finn.no

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har også en S3, lagger aldri, stopper aldri. Har vel hatt 3 apps tror jeg som har stoppet opp, men det er ikke S3 sin feil, men appene. Og når jeg leser på Google Play virker det som om det er en del eldre HTC telefoner og Lg som apps virker dårlig på, men på S3 virker de fleste apps strålende. En venn har en iPad og iPod som stopper opp mye mer.

Oppdateringer funker fint her, tlf finner dem og installerer dem automatisk via Wi-Fi. det er alltid noen tlf som har mer feil enn andre. leste netopp på ITavisen om en med en 3GS som stoppet opp 24/7, faren hans hadde en iPad og det var den dingsen med mest feil på han hadde hatt.

Lenke til kommentar

Kjøpt meg en. etter 1 uke sluttet laderen å fungere. og i helgen ville den ikke oppdatere OS. Men med kies får jeg oppdatert. vutt.. tull...

Hva blir det neste?

Etter 5 år med 3 problemfrie iphones, lover ikke dette bra.

Får håpe iphone5 kommer med noelunde like stor skjerm. da fyker galaxyen på finn.no

Jeg vil heller anbefale å få telefonen reparert om det er feil med den, enn å selge den brukt i ustand.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og når jeg leser på Google Play virker det som om det er en del eldre HTC telefoner og Lg som apps virker dårlig på, men på S3 virker de fleste apps strålende.

Sammenlikner du virkelig det at apps virker strålende på S3 med det at apps virker dårlig på "en del eldre HTC telefoner og LG"? Uten at jeg skal si noe om hvilken telefon som kjører apps best (det kan godt være S3), så er vel den eneste rettferdige sammenlikningen med LG Optimus X4 HD og HTC One X? Endret av Pixma
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...