eksepsjonell Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Utrolig stygg! Glad jeg gikk for en Note, å ikke neste Iphone som jeg "egentlig" skulle!!! Hva med Note 2?.. Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Trenden har vært stadig mer glass på iPhone, så forventer glass på sidekantene også, kanskje unibody av glass. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Utrolig stygg! Glad jeg gikk for en Note, å ikke neste Iphone som jeg "egentlig" skulle!!! Hva med Note 2?.. Hva med den? Den skal jeg iallefall ha! Nå sitter jeg med dagens Note, å er kanon fornøyd. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Trenden har vært stadig mer glass på iPhone, så forventer glass på sidekantene også, kanskje unibody av glass. Du ville bare trolle i denne tråden? Se på bildene. Det er en unibody av metall, samt en bakside av metall, ikke glass. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Trenden har vært stadig mer glass på iPhone, så forventer glass på sidekantene også, kanskje unibody av glass. Du ville bare trolle i denne tråden? Se på bildene. Det er en unibody av metall, samt en bakside av metall, ikke glass. Disse ryktebildene er for så vidt ikke så veldig ulik de bildene som verserte på diverse rykter i forkant av forrige iphone-lansering (som viste seg å bli 4S). Da er det vel ikke mer trolling når en debattant setter ut et "rykte" om unibody av glass... For alt vi vet kan Apple lansere en mobil med form som et dasslokk. Inntil Apple går ut med noe som helst offisielt, er det ingen som vet og alt blir bare løse rykter. 1 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Syntes vekta og iphone er grei jeg. Bruker android nå, men jeg elsket kvalitetsfølelsen på iphone 4/4s. En grunn til at jeg ikke liker samsung, er at den er så lett. Dette hørtes kanskje rart ut, men når ting blir så lett, føltes dem billig. Med andre ord; du føler Macbook Pro'n din føles billig siden den er lettere enn en Asus G55? Da må jo Asus'en være et varp for deg 2 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Vel de bildene her så i alle fall ikke spesielt bra ut. Får håpe de er falske eller at telefonen ser bedre i IRL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har svært liten sans for at bakdelen er delt opp slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg