TST Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har du installert Uplay? Da bør du lese dette. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Damn. Har ikke tilgang til min stasjonære PC før på Onsdag. Må skynde meg å avinstallere UPlay da. Edit: Skal kanskje ikke avinstallere UPlay likevel. Det er Ubisoft skal skal betale for om PCen min blir hacket, er deres feil. Men fjern hele UPlay driten, Ubisoft.! 1 Lenke til kommentar
Zyklonized Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Tror jeg avinstallerer drittspillet før jeg engang har spilt gjennom det... Lenke til kommentar
MDD Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Alle Ubisoft-spill boikottes her i gården. Det er jeg glad for nå. Makan til forbrukerfiendtlig selskap skal man lete lenge etter. 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er allerede mange eksempler på hvorfor always-online er noe drit for forbrukeren, en ting er jo det selskapene finner på, men at det har så mye støtte blant kundene også er jo utrolig. AtW 1 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 det er en addon som kan disables som gjør dette ref rps: http://t.co/QqJWaE3E Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er allerede mange eksempler på hvorfor always-online er noe drit for forbrukeren, en ting er jo det selskapene finner på, men at det har så mye støtte blant kundene også er jo utrolig.AtW Er det virkelig mange som støtter dette blant forbrukere? Eg kan forstå investorer osv støtter det men ikkje forbrukeren, det er jo som og være sado intresser blant dem som støtter den etter min meining Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 det er en addon som kan disables som gjør dette ref rps: http://t.co/QqJWaE3E Hvorfor installerer uplay en plugin uten at man vet det? Jeg ikke ikke med meg dette når jeg installerte ett spill med uplay. AtW Det er allerede mange eksempler på hvorfor always-online er noe drit for forbrukeren, en ting er jo det selskapene finner på, men at det har så mye støtte blant kundene også er jo utrolig.AtW Er det virkelig mange som støtter dette blant forbrukere? Eg kan forstå investorer osv støtter det men ikkje forbrukeren, det er jo som og være sado intresser blant dem som støtter den etter min meining Se i diverse tråder på forumet, mangler ikke på folk som mener dette ikke er noe problem, at det er en nødvendighet med always online osv. AtW 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Enda en grunn til at jeg er glad for at jeg lot være å avbryte Ubisoft boikotten min på sommersalget (utenom Rayman da, siden det var uten Uplay) Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 @AtW da er det nok jeg som ikkje fått med meg Lenke til kommentar
MDD Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) @ATW: Jepp, dette har irritert meg grenseløst. Ser det er en del folk som forsvarer kundefiendtlig DRM og annen tvilsom praksis fra de store selskapene som om de var betalt for det. Helt ufattelig... Endret 30. juli 2012 av MDD Lenke til kommentar
per17 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvorfor straffer de kundene sine? Pirater har vel ikke samme problemet? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvorfor straffer de kundene sine? Pirater har vel ikke samme problemet? Fordi at i såpass store selskaper som Ubisoft er det vanlig at de som er på toppen ikke har andre kvalifikasjoner enn at de er rike, så de forstår ikke jobben sin noe særlig og det trenger de strengt talt ikke heller så lenge de har penger å pøse ut med. 1 Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Dei har visstnok patcha denne svakheten no. Når det er sagt sverga eg å ikkje kjøpe Ubisoft spel for eit års tid sidan på grunn av kor utruleg arrogante og respektlause dei er mot PC kunder så ofte dei har muligheten. Det har betydd at eg ikkje kunne spele oppfølgeren til ein av mine favoritt-serier, Heroes VI blant anna. Så knakk eg saman under steam sales og kjøpte Driver3 pga det kosta 5 eur og det hadde fått gode (og velfortjente) kritikker når det kom ut. 5 eur til djevelen må vel vere greit av og til - men før det har gått ei veke er det noko nytt dritt fra ubisoft. Håper dei går konkurs og ein anna utgiver får kloa i dei merkevarene deira. 1 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Uplay er noe dritt uansett om det gjelder sikkerhetshull eller ikke. Jeg spiller AC2 og opplever mye tull når jeg skal starte spillet og siste save. Spillet klarer ikke å få med seg riktig save fra Uplay før jeg har startet spillet på ny mange ganger. I tillegg har jeg opplevd at Uplay har kræsja i bakgrunnen etter at jeg har spilt flere timer, og har dermed ikke fått lagret siden forrige save. Det er skikkelig gøy. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Hah. Jeg unnlot å kjøpe driver, på steam-salget nettop pga problemene med uplay. Var nesten så jeg droppet å følge prinsippet om boykott av drm; etter dette er lista lagt høyere. Endret 30. juli 2012 av Syv Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Fikk varsel av firefox i dag om jeg ville disable UPlay addon, og siden jeg aldri fikk valget om å legge til denne når jeg instalerte UPlay (grunnet Driver fra Steam salget) disablet jeg denne addonen asap. Holder meg langt unna Ubisoft, så langt jeg kan, da (som mange andre har sakt) de er det mest forbruker fiendtlige spill-selskap jeg vet om, håpløs DRM løsning som plager de som har kjøpt spillet lovlig, og som lett omgås av de som har piratkopiert spillet. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Tror dere må fikse på twitter linken. Kommer bare til "Sorry, that page doesn?t exist!" Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Enkelt og greit er dette sikkerhetshullet utilgivelig : * Installerer snoke app i nettleserne uten din samtykke eller viten. *Gjør det mulig for inntrengere å utnytte hull i appen for å kunne ta kontroll over datamaskinen din. Ingen tvil over at Ubisoft går alt for langt når det gjelder DRM'en som blir innført til brukerne som betaler for produktet deres. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 "Var alvorlig sikkerhetsbrist i Ubisoft-spill" For et dårlig språk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå