Shadow_iX Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei, Byttet tastatur til QPAD mk85, og la inn programmvaren denns, og etter en reboot, så slutte @ å virke på host OS, men i GuestOS'es (VM's) + Remote desktop til en annen maskin så vikrer alt normalt, så det er ikke no i veien med tastaturet, bare hvordan windows ser dette. Hvordan fikser man noe sånt? Har fjernet qpad driveren helt, men @ virker fremdeles ikke (jeg trykker nå Alt+64 for å få @-tergnet) har prøvd å google på problemet mitt, men virker ikke som om så veldig mange andre har hatt det før. Har dere noen andre forslag enn å resofte (reinstallere) OS? Det gidder jeg nemlig ikke, selv om det går raskere. hehe /Shadow_iX Livet er mer morro med bugs.. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg hadde ett slikt problem en gang, det jeg hadde Klart og gjort var og satt en Preset til Skjermkortet til ctrl+alt+1 og ctrl+alt+2. Du har ikke klart og gjøre noe i samme duren da? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 nei, har undersøkt dette, og det er ikke noe med dette å gjøre. rollback keyboad driver funka heller ikke. har og lest noe om USB stack som har klikka, men har og reinstallert dette på nytt også, uten noe hell. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hva skjer viss du kobler til ett annet tastatur da? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Samme feilen da og. Det er som jeg prøvde å forklare i post1 at det ikke er noe i veien med tastaturet, men at det er noe i veien med måten windows registrerer (kan vel kalle det keymapping) tastetrykkene på. Mye mulig det var QPAD pprogrammvaren som rota til detta her, men har fjerna denna uten hell. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Regner med du har sjekka språkinnstillinger i Win? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Yepp jeg hahr ikke rørt noe der, og alt virket før jeg la inn QPAD filene... feilen er software relatert, noe med tastatur i OS å gjøre.. Mulig maile QPAD folka om en fix? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Fant ut en midlertidlig løsning, skru av gamer-mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå