aldrimerforum Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Hei. Jeg har et logitech k800 keyboard som jeg kunne tenkt meg å bruke på min MBA når den er tilkoblet TVn. Men det virker som det ikke er mulighet for å få et norsk PC-tastatur mappet riktig ift OSX. Når jeg ser på input sources finner jeg derimot mulighet Engelsk PC-tastatur blant mulige input-kilder. Hva kan vi med norsk PC-tastatur gjøre? Endret 30. juli 2012 av TorgeirS Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Skal du først ha apple OSX bør du ha et tastatur for Mac. F.eks Logitech Wireless Keyboard K750 for Mac (Norsk) ellers blir tastene helt feil spessielt windows tast og sepesialtegn f.eks @ tegnet. Ellers burde de fleste andre bokstavene virke om du velger norsk. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 ...ellers blir tastene helt feil spessielt windows tast og sepesialtegn f.eks @ tegnet. Ellers burde de fleste andre bokstavene virke om du velger norsk. det var derfor jeg opprettet denne tråden iom. at dette problemet er løst for de som har engelsk PC-tastatur. tenkte jeg kunne spare litt ved å beholde mitt k800 som er ganske kostbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå