Gå til innhold

BK: Tåkemorgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke "forbudt" å legge ut bilder rett fra kamera :).

Akkurat her kunne du gitt enda mer inntrykk av tåkemorgen ved å kutte bort en del av det nederste i bildet som er tåkeklart. For eksempel fra rota av det fremste treet.

Uff, typisk, som vanlig å tråkke ut i det med begge bena Litt morgentrøtt på de siste late feriedager så hadde jeg ikke fått med meg diskusjon på Gjerholm sitt bilde. (Som forøvrig var interessant). Så er jeg den Ingen som legger ut helt uredigert :whistle:. Synes det var mye kontrast i bildet, ønsket å være litt åpen... lar det ligge litt til før redigering. Tusen takk for god tilbakemelding og engasjement! Setter stor pris på at noen bruker av sin tid :) Ha en fortsatt god sommer! :)
Lenke til kommentar
Det er ikke "forbudt" å legge ut bilder rett fra kamera :).Akkurat her kunne du gitt enda mer inntrykk av tåkemorgen ved å kutte bort en del av det nederste i bildet som er tåkeklart. For eksempel fra rota av det fremste treet.
Uff, typisk, som vanlig å tråkke ut i det med begge bena Litt morgentrøtt på de siste late feriedager så hadde jeg ikke fått med meg diskusjon på Gjerholm sitt bilde. (Som forøvrig var interessant). Så er jeg den Ingen som legger ut helt uredigert :whistle:. Synes det var mye kontrast i bildet, ønsket å være litt åpen... lar det ligge litt til før redigering. Tusen takk for god tilbakemelding og engasjement! Setter stor pris på at noen bruker av sin tid :) Ha en fortsatt god sommer! :)

Hehe, man kan ikke få med seg alt her i verden :). For øvrig kan jeg gjenta at man kanskje var vel kategorisk i en sen nattetime.

Nok om det og tilbake til bildet. Det har fin balanse og er velkomponert i sin originale form. Mitt forslag gikk kun ut på en sterkere framheving av at det var tåkemorgen i skogen. Om kuttingen gjør bildet penere på noe vis, kan nok derimot absolutt diskuteres...

Lenke til kommentar

Tusen takk igjen Slettamann. Ser absolutt hva du sier og er enig i at det blir et mer fremhevet tåkebilde med beskjæring :) ))

Kjørerpå med noe redigering når denne etterlengtede soldagen er over :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Fin stemning med tåke i skogen. :) Jeg blir nok litt forstyrret av den vesle bjørka som rager midt i bildet og som også har et litt brutalt kutt i toppen. Med en litt annen vinkling kunne dette treet fått en mindre dominerende plass i bildet og jeg tror stemningen ville kommet bedre frem og balansen i bildet blitt bedre. Evnt kunne man kutte en del i høyre side og i bunnen, eller kanskje også gjort det hele om til høyde format. ;)

Lenke til kommentar

Fin stemning med tåke i skogen. :) Jeg blir nok litt forstyrret av den vesle bjørka som rager midt i bildet og som også har et litt brutalt kutt i toppen. Med en litt annen vinkling kunne dette treet fått en mindre dominerende plass i bildet og jeg tror stemningen ville kommet bedre frem og balansen i bildet blitt bedre. Evnt kunne man kutte en del i høyre side og i bunnen, eller kanskje også gjort det hele om til høyde format. ;)

Tusen takk for god hjelp. Var veldig spent på både den midtstilte bjørka og på kuttet i toppen :) Tar med meg tipsene. :)

Veldig bra !!

Tusen takk! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...