AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hadde sex med en jente på fredagen. Og hun luktet ganske sterkt nedentil. Nå lukter det surt av pikken min selvom den er vasket opptil flere ganger etter udåden. Jeg vil helst slippe å gå til legen... Anonym poster: 7fa71fc1ab02e7fdd6d7299b08771bd2 Lenke til kommentar
mango90 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hmm. Kanskje du har en soppinfeksjon? Vil også anbefale deg å gå til legen. Har du andre plager da? Har ikke hørt om noen kjønnssykdommer som gir vond lukt, men nå er ikke jeg noen ekspert. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Been there done that!.. Trodde også det var noe galt og vaska som jeg aldri har vaska'n før. Det viste seg at jeg fikk soppinfeksjon pga all vaskinga og det blei ubalanse mellom bakterier og sopp som natulig skal finnes på kølla.. Når begynte clamydia å lukte?? Gå til legen, så skal du se at du slipper unna med en urinprøve. Ikke noe stress og det er greit å fikse. Dessuten høres du ung ut, så du får kanskje alt detta gratis også..? Lykke til! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Høres ut som sopp. Det lukter. Kjøp canesten og følg bruksanvisningen på pakken. Ingen vits å dra til lege på grunn av en soppinfeksjon. Og ja, sopp er svært smittsomt. Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Endret 30. juli 2012 av AfrikanskGentleman 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 LOOOL. Fantastisk forum dette. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Altså lukt er ofte et resultat av infeksjon. I urinveier er det enten bakterier eller sopp som forårsaker dette. Hvis jeg skulle gjette på hvilken sopp, ville jeg nokk ha sagt Candida som er en gjærsopp.og er veldig vanlig. Den forårsaker hyppig vannlatning, sur lukt evt. svie. Vanlig behandling er med f. eks. Canesten eller lignende preparater. håper dette var til hjelp : - ) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Skjønner dette er kjipt, og at det ikke frister å gå til legen, selv om du burde gjøre det. Legen er svært profesjonell og erfaren, så du er i trygge hender, og det er ingenting å være redd for. Har soppmiddel jeg kan sende deg som er mer effektivt enn canesten hvis du tar kontakt på PM. Lenke til kommentar
festen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jeg anbefaler deg å få gjort noe med det, samtidig tror jeg det er vanligst at soppinfeksjon er ved roten og deromkring, og min intuisjon sier at dama hadde bakteriell vaginose, og at det ikke er sopp, så jeg ville ikke hatt på Canesten sånn uten videre. Endret 31. juli 2012 av festen 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Altså lukt er ofte et resultat av infeksjon. Er du sikker på dette? Eneste jeg har hørt som kan indikere på UVI (som er den infeksjonen jeg antar at du snakker om) er at man må tisse hele tiden, at det svir når man tisser og at det er ellers ubehagelig. Det er også lite trolig at det er en infeksjon, det er sjeldent menn får UVI på grunn av deres lange urinrør. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har hørt om folk som stikker penisen sin nedi en boks med yoghurt for å opprette balansen. Vet ikke om det funker, men det er sikkert digg å stikke pikken sin i yoghurt uansett. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Det funker faktisk. Er du kvinne så kan du dyppe en tampong i yoghurt og stikke den oppi for å gjenopprette bakteriebalansen. Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Altså lukt er ofte et resultat av infeksjon. Er du sikker på dette? Eneste jeg har hørt som kan indikere på UVI (som er den infeksjonen jeg antar at du snakker om) er at man må tisse hele tiden, at det svir når man tisser og at det er ellers ubehagelig. Det er også lite trolig at det er en infeksjon, det er sjeldent menn får UVI på grunn av deres lange urinrør. Candidiasis i denne sammenheng er ikke en UVI, men sitter på utsiden av penis. Oftest rammes penishodet og området under forhuden, og tilstanden kalles da en balanopostitt. Ellers er det riktig det du sier om at menn bare unntaksvis får UVI, og man skal da mistenke underliggende årsak. Endret 31. juli 2012 av Pixma Lenke til kommentar
festen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er ikke tilfeldig at fotsopp som regel rammer mellom 4 og 5 tå, eller at soppinfeksjon rammer huden innerst i låret, god vask og tørk, papir, så tenker jeg det ordner seg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har hørt om folk som stikker penisen sin nedi en boks med yoghurt for å opprette balansen. Vet ikke om det funker, men det er sikkert digg å stikke pikken sin i yoghurt uansett. Det trikset skal jeg faen meg huske. Fort gjort å få en soppinfeksjon. Både for kvinner og menn. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kanskje det var sur yoghurt som gjorde at hun luktet så sterkt, og nå har du fått en sur yoghurt kølle. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Skal du bruke youghurt så bruk i alle fall youghurt naturell. Sukker som er tilsatt alle andre typer youghurt mater soppen. Youghurt inneholder vanligvis bare en type bakteriestamme (i alle fall Tine sin sist jeg sjekket) og er sur, så det kan ha effekt. Jeg har ikke nok erfaring til å si om det vil virke eller ikke, siden jeg aldri har testet det klinisk eller kjenner til andre som bruker det. Du kan muligens forbedre egenskapene til youghurten ved å tilsette lactobacillus acidophilus som er en erkefinde til enkelte sopptyper. Kjøp kapsler på helsekost (f.eks biodophilus) eller et annet produkt som inneholder bakterien og rør ut pulveret i ca 10 kapsler i youghurten. Du kan gjøre dette enda mer effektivt om du rører ut bakteriene i varmt vann (oppvasktemperatur) og lar det stå 15 minutter før du har det i youghurten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå