Gå til innhold

ukens tilbud på komplett, 17" lcd til 2995,-

cdrom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser bra ut den (etter min mening)

Responstiden er på 25 ms og det er ikke det værste det.

Men skal den hovedsakelig brukes til spill, tror jeg at jeg hadde valgt en annen en.

Påpeker også at den ikke har DVI inngang og er ergo analog. Så hvis du er superkresen på bildekvalitet så skygg unna.

Men for all del, prisen er bra den :D

Lenke til kommentar
ser bra ut den (etter min mening)

Påpeker også at den ikke har DVI inngang og er ergo analog. Så hvis du er superkresen på bildekvalitet så skygg unna.

Men for all del, prisen er bra den :D

vil det si at det ikke er vits å kjøpe en dvi kabel for den passer ikke?

ja.

Og husk bilde blir mye bedre med dvi :)

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe deg lcd skjerm og bruker maskinen din ofte og lenge ville jeg heller lagt en 1000 til igjen i butikken og fått noe med flere muligheter og kanskje bedre kvalitet.

Huyndai q17as får gode "skussmål"

og kanskje komplett har den 17 eizoen fortsatt til ca 3500...

men bruker du maskinen kun til å lese vg , betale regninger og sjekke e-post så blir du nok storfornøyd i forhold til en gammel 17"crt fra "gamledager".

Lenke til kommentar
Kommer litt ann på hva du skal bruke den til? Hvis du spiller mye er den ikke så bra (svartid: 25ms). Med så høy svartid vil du oppleve "ghosting" på spill. Men hvis du ikke spiller noe særlig er det nok en god skjerm. :wink:

Håper det hjelper deg....

25ms er da ikke så ille på spill, men det varierer veldig fra skjerm til skjerm.

Samsung 17" LCD Syncmaster 172T har bare 25ms, men kommer meget bra ut i testet og spesielt spill.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=4&s=pl

Lenke til kommentar

ser hva andre skriver.

Sannheten er at dvi gir deg en rekke fordeler som vga ikke kan gi deg.

Har vært i kontakt med ledene eksperter på området og de er alle enige: DVI er bedre og gir bedre billedkvalitet.

LCD -Alt du trenger vite

Les gjennom denne, og les nøye.

Personlig ser jeg forskjell fra DVI og VGA. Dessuten selges mange LCD-skjermer med en single DVI kabel (eks q17s), og hvorfor ikke bruke den da?

Klart det er de som påstår de ikke ser forskjell, men uansett forskjell er det. Men husk det en rekke andre aspekter som påvirker kvaliteten da. skjermkort, lys i rommet, etc etc

Lenke til kommentar

Når man bruker DVI så stiller skjermen seg automatisk inn til beste innstilling og derfor mister man alle innstillingsmulighetene man får ved å bruke analog.

Nå har jeg hovedsaklig brukt 16" Eizo på jobb mot analog (laptop har jo ikke DVI) og koblet opp 191T mot analog for andre, så det blir spennede å teste DVI hjemme når jeg får skjermen min.

Telcontar

Lenke til kommentar
Kan du gi en vurdering av den cdrom?

Skal kjøpe meg 17" lcd jeg også. Ser at folk er veldig fornøyd med Hyundai Q17s, men dersom jeg kan spare en tusenlapp uten at kvaliteten er vesentlig dårligere, hadde det vært veldig fint =)

Slik tenker jeg og, en vurdering skal bli!

Lenke til kommentar

Var og hentet samsungen i dag. Etter å ha installert og kalibrert en halvtimes tid må jeg si at jeg er overrasket over hvor bra egentlig en skjerm til 2995,- kan være. Det som overrasket meg mest var "how it looks" . Her var det ingen synelige knapper, en pen smal ramme rundt skjermen og en rimelig bra fot (som kan taes av for opphenging på veggen). Har ikke testet den på spill og slikt enda, men det kommer!

Kan sålangt rapportere 0 pikselfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...