Maxopp Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg avstalinisererte Bf3 fra snurredisken D og innstalerte den på SSD En Samsung 830 og jeg fikk kun en svart skjerm med mus icon og en blinkende firkant nede i høyre gjørne. Flyttet spillet tilbake på snurredisken og det virker igjen men det tar 2 min å laste et map noe det også gikk før jeg flyttet spillet. Er det mulig å få det til å virke på en SSD? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Kjører det fint på SSD her. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Du kan ikke bare flytte installasjonsmappen. Du må installere det fra installasjonsprogrammet på nytt, på SSD-disken din. 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 http://www.alexravenel.com/?p=54 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg flyttet ikke spillet jeg avstalinisererte det og endret folder i Origin og så installerte det på SSD. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Vel, registeret har du mest sannsynlig ikke forandret. Se over linken min og se om du må justere installasjonsstien der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå