Klossmajoren Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Jeg er nybegynner, jeg prøver å lage elecro/house musikk i FL studio 10, men jeg trenger et keyboard, hvilke er da best for meg? Emu Xboard 49 49-Key MIDI Controller M-Audio Axiom 25 2nd Generation Jeg liker at Axiom 25, har drum pads, men jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke de... vet så vidt noe om det i det hele tatt... ser det bare på noe positivt, som jeg sikkert kan lære meg litt mer i fremtiden... Emu Xboard har trykk sensetivt keyboard noe som er en stor bonus, og det har mange tangenter... men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg burde velge, som nybegynner... hvis noen kunne ha hjulpet, ville det vært supert Endret 31. juli 2012 av speedskater Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Om du skal lage electro/house musikk i FL Studio har det nok ikke så veldig mye å si om keyboardet er trykksensitivt, men for all del, det er en bonus! Hva med Novation Impulse 49 (eller 61 om du har lyst på det)? Den har mer enn nok tangenter, audiomapping, en søt liten mixer og drumpads. http://www.prisjakt.no/product.php?p=963801 Lenke til kommentar
CjOnTheBeat Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 M-Audio leverer alltid, jeg bruker selv et 'Keyrig 49' midi-keyboard, og det funker fjell. Koster kun 500kr nytt også. Kjenner noen som bruker samme, så det er til å anbefale. Ialfall for nybegynnere eller folk som gjerne vil spare litt på pengene. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg sier meg enig i Cj over meg her. Det er et flott keyboard, trykksensitivt, billig, men jeg syntes at pitch-hjulene på siden kan være litt uforutsigbare. Men det er noe som har skjedd i ettertid, og jeg kan jo ikke nekte for at jeg har herja litt med det. Hehe Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Men jeg tror det kan være gAnske deilig med drumpads. Det er jo ikke livsnødvendig, men tidsparende. Men det kan man jo kjøpe separat senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå