Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali fornekter seg ikke

Anbefalte innlegg

De som var så ok før :(

Det siste nye nå, er telefonkø-bløff. Har forsøkt ringe dem

et par ganger i det siste. Begge gangene ble det opplyst

at jeg var "nummer 4 i køen"., og fortsatte å være nummer 4 i

et kvarter. :o

Er ikke det noe juks, så kall meg en krakk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker tiscali selv, og er godt fornøyd med det.

Nå er det vel sånn med tiscali som det er med de fleste andre isp`er, de har 3 overarbeida fyrer som tar imot klager og spørsmål fra oss, mens det sitter 20 stk og tar imot nye kunder.

Jeg har hatt tele2 og telenor før, og det tok meg ca 3 sec og komme igjennom som ny kunde, men en liten mikroevighet og komme igjennom med problemene.

Har opplevd noe av det samme som deg, venta i 30 min for å komme igjennom som nr 8 i køen.

Sånn er det dessverre bare.

Lenke til kommentar

Er ikke noen form for "juks" i dette telefon systemet til Tiscali... tidligere ble det fjernet hvor man kunne høre hvilket nummer man var i køen... men da var jo også det galt..

Kan også si at man kan ta det nummeret man får lest opp i telefonkøene med en bitteliten klype salt...

Hvis du synes det blir lenge å vente i tlf, så prøv å ring mellom kl 17 og 19... da er det en god del mindre kø på telefonene. (stort sett i hvertfall)

En annen ting jeg legger merke til er at det stort sett er de samme som går igjen med innlegg om Tiscali... slik som Groenn for ekspempel.

Men... skal da være fullt lovlig å si hva man mener om hva det nå enn skulle være! :)

Lenke til kommentar
Er ikke noen form for "juks" i dette telefon systemet til Tiscali... tidligere ble det fjernet hvor man kunne høre hvilket nummer man var i køen... men da var jo også det galt..

Kan også si at man kan ta det nummeret man får lest opp i telefonkøene med en bitteliten klype salt...

Dette hørtes vel aldri så lite tvetydig ut, forsiktigvis sagt :-?

Hvis du synes det blir lenge å vente i tlf, så prøv å ring mellom kl 17 og 19... da er det en god del mindre kø på telefonene. (stort sett i hvertfall)

Tro det eller ei, det var faktisk i den tiden jeg ringte..

BTW, hvordan var det nå igjen med Tiscalis policy - når det gjelder kommunikasjon/oppfølging pr. mail..?

En annen ting jeg legger merke til er at det stort sett er de samme som går igjen med innlegg om Tiscali... slik som Groenn for ekspempel.

Men... skal da være fullt lovlig å si hva man mener om hva det nå enn skulle være! :)

Kanskje vi treffer spikeren litt vel mye på hodet?

8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...