Gå til innhold

Trenger tips til hvor jeg kan reise på førstkommende onsdag!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode tips til hvor jeg kan dra alene på onsdag? Bør helst ikke koste mer enn 3000 for fly og helst mulighet for å bo på Hostel eller lignende i en uke.

Jeg har vært veldig mange forskjellige steder tidligere, så trenger ikke være noe nytt. Tromså interesserer meg ikke og Istanbul holdt med den ene gangen.

Jeg er veldig glad i Italia, så noen billig-tips dit er kult, men jeg skal dit også om noen måneder.

Jeg var inne på tanken å dra til Barcelona igjen, men var der i fjor sommer også. Veldig enkel og fin by å forholde seg til da, og bli kjent med nye mennesker.

Poenget nå er at jeg har en uke ferie, men ingen venner som har tid til å bli med på hytta eller bare nyte Oslo-sommer. Jeg er derfor litt rastløs og ønsker bare noen gode tips til billige biletter på kort varsel.

Sånn som det er nå står det kanskje mellom Hemmingway-ferie på hytta, besøke en kompis i Trondheim eller Barcelona.

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale Spania. F.eks. Barcelona, Valencia

Jeg reiste rundt i Spania i fjor og bodde på hostel. Hvis du bor på de rette hostelene er det kjempebra miljø og mye som skjer, bl. a pub crawl, turer osv. Hvis du bare vil slappe av kan du ligge på standen

Fly t/r ligger på rundt 3000

Endret av fyrstikken
Lenke til kommentar

En variant over Icetears' forslag: fly til Berlin med Norwegian, koster en drøy tusenlapp. Etter et par dager finner du deg et tog til Dresden; der drikker du obskur øl med arbeidsledige punkere, skaffer en billig billett til Semperoper og beundrer det høytyske før du kommer deg videre til Praha for fortsatt livsnytelse blant høykultur og hedonisme. Etter noen dager her flyr du hjem til Norge, igjen har Norwegian billetter til overkommelige priser (har ikke sjekket andre).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...