Corey Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Greier ikke finne en tråd om dette, så da oppretter jeg likesågodt en Rett og slett gi ros til en plass du har spist god mat, og fortell gjerne hvor du spiste. Igår var jeg på en plass, meget sentralt i Trondheim sentrum som heter Graffi. Der hadde jeg en BBQ-planke for 2 personer. Den innehold kyllingfilet, spareribs, kyllingvinger og indrefilet. Vi fikk bernaise-, sopp-, BBQ- og noe jeg tror var mais-saus. På siden av fikk vi hjemmelaget pommes frites. Og det beste av alt var at vi fikk gratis påfyll av pommes frites og saus Til dessert hadde jeg en Oreo-milkshake, og selv om jeg var stappmett smakte den så godt at jeg måtte fullføre den Hovedrett terningkast 5 Dessert terningkast 6 Inntrykk av personell og sted terningkast 6 Pris for hovedrett, dessert og brus: ca 400. http://www.graffigrill.no/#area_restauranter Anbefales!! Endret 29. juli 2012 av Corey Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Melboden på Bærums verk. Knall god pizza! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå