zZzZz Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Blei litt liten plass i emnefeltet, så det blei litt kryptisk der Skulle her en dag kopiere en CD (Nero). Brenningen gikk fint, og til slutt fikk jeg opp meldingen om at den var "The burning was succesfully completed at enelerannenhastighet". Men så prøvde jeg CD-en, og først skjønte jeg ingenting. Det som skjedde var ingenting. Så tok jeg ut plata, og jeg så at ingenting var brent på den! Jeg dytta den inn igjen, og da kom den vante dialogboksen med følgende: "Tom CD: -Hva vil du at Windows skal gjøre? -Create CD with Ahead Nero -Og en haug med andre alternativer" Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er det mulighet for at du bare valgte "simulate burning"? Da brenner den nemmlig ikke, men tester bare. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Er det mulighet for at du bare valgte "simulate burning"? Da brenner den nemmlig ikke, men tester bare.Først trodde jeg det ja, men jeg prøvde flere ganger til, og da sjekka jeg og dobbeltsjekka at jeg ikke hadde merka av for simulation, og at det sto merke i "Write". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 reinstaller Nero evt. prøv andre brenneprogram. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Sikker på at du har valgt brenneren og ikke Image recorder? Ellers så ville jeg prøvd å reinstallere Nero ja. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 har et dumt, men klassisk forslag. noname cder... kan være like på begge sider lixom... men jeg tviler på at du har gjort en slik generaltabbe! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 har et dumt, men klassisk forslag. noname cder... kan være like på begge sider lixom... men jeg tviler på at du har gjort en slik generaltabbe! Har prøvd noname-CD-er før, ja, og jeg ser forskjell på sidene Den platen jeg skulle brenne på, var en Vivastar-sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå