hinough Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hei! Oppgraderte nylig til et Asus GTX 670 DirectCu II kort og har i det siste opplevd at driveren krasjer veldig ofte. Startet med veldig sjeldne krasjer som ble borte en stund, men som nå har kommet tilbake. Det som skjer er at plutselig kan skjermen bli svart for så å komme igjen med melding om at Nvidia driveren har krasjet og blitt gjenopprettet. Hvis jeg kjører spill som krever litt (f.eks Diablo III) Vil ikke skjermen komme igjen og jeg må restarte PCen med "svenske knappen". Har lest litt rundt og funnet at det er mange som har disse problemene med 670 kortene. (dette og red screen som jeg har hatt 1 gang) Spørsmålet mitt blir vel da... skal jeg returnere det som defekt eller skal jeg bare vente til det kommer en eventuell oppdatering av driver/firmware som fikser dette? Lenke til kommentar
hinough Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Kortet blir såvidt jeg kan se ikke overopphetet, kjørte Opplevelses indeksering (som er en av stedene det krasjer på) og da krasjet kortet på rundt 44 grader. Edit: Ser også at de gangene windows klarer å gjenopprette driveren slås Windows Aero av Edit2: Fikk endelig fullført windows indeksering og en Unigine test... Måtte rett og slett ta kortet fysisk ut av datamaskinen og sette det nedi igjen. Funker sålangt... så da er vel spørsmålet om jeg skal leve med å kanskje måtte "re-seate" kortet en gang i blandt eller om jeg skal returnere det og håpe at det var dette kortet som hadde en dårlig kontakt et eller annet sted som ble "fikset" da jeg tok det ut av PCen eller noe sånt? Kan forøvrig melde at da det ikke krasjet var det oppe på et max punkt på 77 grader ifølge GPU Tweak (Vet denne kan gi rød skjerm, men er eneste programmet jeg har funnet som klarer lese tempen fra GPUen) Endret 29. juli 2012 av hinough Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå