^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har koblet pc'en min til tv'en og anlegget! Jeg har et lydkort fra før av, men det er ikke optisk utgang på den! (Skal spille DVD fra pc'en vil helst ha optisk lyd) Hva bør jeg kjøpe? Et helt nytt lydkort m/optisk ut (i tilfelle hvilket?) Eller en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=16&GrpID=&s=sr Håber noen kan hjelpe meg! Det haster! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Den dingsen du linker til passer vel gjerne til visse hovedkort? Jeg veit ikke hva du har der... Uansett er dette kortet å anbefale dersom du skal ha eit forholdsvis billig nytt.http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Testomtale her på Hw.no Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Tusen takk den "dingsen" e sånn greie du koble till lydkortet sånn at du kan få optisk utgang (tror jeg) Hadde et øye på dette lydkortet...viste isje om den passa =P Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Nei den "Asus-tingen" kobles til hovedkortet og gir det interne lydkortet der optisk utgang. Den kan ikke kobles til et hvilket som helst lydkort. Kanskje jeg misforstod deg nå, men... Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 oki... Eg har isje peiling.....aldri sett noe lignende =P Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hva er forskjellen mellom et "TerraTec Aureon 5.1 Fun" og et "TerraTec Aureon 5.1 Sky" lydkort? E d optisk ut på "TerraTec Aureon 5.1 Fun" lydkortet? Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hva er forskjellen mellom et "TerraTec Aureon 5.1 Fun" og et "TerraTec Aureon 5.1 Sky" lydkort? E d optisk ut på "TerraTec Aureon 5.1 Fun" lydkortet? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Testomtale av "fun" versjonen. Det har optisk utgang ja, men kan vel ikke sammenlignes ellers Ps! Trykk kun en gang på Ok selv om det tar litt tid før ting skjer! Da unngår du dobbel og trippel-poster... :wink: Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 hehe...Va isje meiningå...pc'en hang seg....Så eg va isje klar øve d! =P Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Mn fun kortet er mye billigere enn sky kortet! D va bare litt dårlig til spill bruk Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Nope! Du vil nok merke en god del forskjell ellers også. "Fun" kortet er testet i en helt annen klasse, og sammenligning på grunnlag av terningkast blir nok feil her. Dersom du ikke vil legge så mye kroner i det, så er det sikkert et greit kjøp. Men jeg kommer personlig aldri til å kjøpe billige lydkort mer. Det blir rett og slett for dårlig. Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Oki! Mn tusen takk for all hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå