Helene1987 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 ønsker bare å få ett råd egentlig: jeg har verdens beste kjæreste, men han liker å gi spank. Det er liksom ikke lenger sånn at han bare dasker, men han skal slå veldig hardt. Også med belte eller sånn bjørkekvist. jeg elsker han overalt på jord, men når han kommer hjem fra turnus så gruer jeg meg nesten til det, for da vet jeg at jeg får denne spanken. Så mye at jeg nesten ikke kan gå på stranda eller basseng. hva skal jeg gjøre? jeg føler jeg ofrer meg mye helene Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Du får nesten ta tak og sette grenser. Respekterer han ikke dette så betyr det at kjærligheten går en vei. 7 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Du må ta det opp med han. Litt lek er greit, men når det blir ubehagelig og du gruer deg litt til han kommer hjem, så går det for langt. Hvis du ikke gjør noe med det kommer det bare til å gnage på deg og forholdet deres til det ikke er mer å gnage på... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Lar du ham gjøre dette selv om det ikke tenner deg? I så fall synes jeg det er på grensa til misbruk. Om du synes det er greit at han gjør det og egentlig bare er redd for at andre skal se det så må det da gå an å planlegge litt. At han ikke bruker de mest ekstreme instrumentene i bikinisesongen eller dagene før du planlegger å svømme, for eksempel. Ellers finnes det jo måter å gjøre healingsprosessen raskere på. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Min subjektive opfatning av saken: DU har ansvar for å si fra om at dette blir for mye for deg. HAN har ansvar for å respektere dette. Når du har gitt beskjed er det opp til han å enten respektere dette, eller å miste deg. 1 Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Enig med flere av de over her. Sett grenser - du skal ikke la noen gjøre noe i mot deg som du ikke vil. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har det holdt på lenge? Huden vil antakelig herdes med tida. Etter hvert er du kanskje like hardhudet som et neshorn der bak, og man vet jo aldri når det kan være en fordel. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjakmarrja Skrevet 30. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. juli 2012 Dette var mye mindre romantisk enn det tittelen antydet. 13 Lenke til kommentar
Mazkin Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dette var mye mindre romantisk enn det tittelen antydet. haha og til trådstarter: sett grenser for faen! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Husk på at den fysiske smerten går over relativt fort, mens kjærligheten varer evig. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Husk på at dersom kjæresten din ikke respekterer hva du synes er ok, som du tilsynelatende ikke synes dette er, så er sjansen stor for at kjærligheten ikke vil vare evig. Si ifra hvordan du føler, og hva du er ok med. Man kan selvfølgelig strekke seg litt så lenge man ikke er ukomfortabel, det gjelder for begge parter, men bør ikke gå rundt å ha vondt etter(dersom ikke det er noe man liker, for dem som liker slikt), eller grue seg til, noe man skal gjøre sammen. Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 ønsker bare å få ett råd egentlig: jeg har verdens beste kjæreste, men han liker å gi spank. Det er liksom ikke lenger sånn at han bare dasker, men han skal slå veldig hardt. Også med belte eller sånn bjørkekvist. jeg elsker han overalt på jord, men når han kommer hjem fra turnus så gruer jeg meg nesten til det, for da vet jeg at jeg får denne spanken. Så mye at jeg nesten ikke kan gå på stranda eller basseng. hva skal jeg gjøre? jeg føler jeg ofrer meg mye helene Gutter som slår er aldri et godt tegn. Vis jeg spanker dama, gir jeg hu kun en lett fik som hun overhode ikke kan oppfatte som vondt. Jeg har offra ganske mye for hu også, btw ;D Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 I den store og hele sammenhengen er ikke rumpeskinnet noe stort offer. Alle må svelge kameler en gang i blant. Men det gjelder så klart ham også, så du kan med full rett kreve din blodpris. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gutter som slår er aldri et godt tegn. Vis jeg spanker dama, gir jeg hu kun en lett fik som hun overhode ikke kan oppfatte som vondt. Jeg har offra ganske mye for hu også, btw ;D Vel. Du slår selv...så anser du deg selv som et "dårlig tegn"? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 ønsker bare å få ett råd egentlig: jeg har verdens beste kjæreste, men han liker å gi spank. Det er liksom ikke lenger sånn at han bare dasker, men han skal slå veldig hardt. Også med belte eller sånn bjørkekvist. jeg elsker han overalt på jord, men når han kommer hjem fra turnus så gruer jeg meg nesten til det, for da vet jeg at jeg får denne spanken. Så mye at jeg nesten ikke kan gå på stranda eller basseng. hva skal jeg gjøre? jeg føler jeg ofrer meg mye helene Du får utvikle en BDSM fetish. Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gutter som slår er aldri et godt tegn. Vis jeg spanker dama, gir jeg hu kun en lett fik som hun overhode ikke kan oppfatte som vondt. Jeg har offra ganske mye for hu også, btw ;D Vel. Du slår selv...så anser du deg selv som et "dårlig tegn"? En lett fik som hun liker og som hun blir tent på?.. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gutter som slår er aldri et godt tegn. Vis jeg spanker dama, gir jeg hu kun en lett fik som hun overhode ikke kan oppfatte som vondt. Jeg har offra ganske mye for hu også, btw ;D Vel. Du slår selv...så anser du deg selv som et "dårlig tegn"? En lett fik som hun liker og som hun blir tent på?.. Så du frikjenner deg selv, men dømmer andre på en annen standard. Fantastisk, elegant, og ytterst dobbeltmoralsk til fingerspissene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Moralprekener om SDM / Lett Bondage osv , bør taes på andre / egne tråder! Ønsker dere å fortsette å poste i tråden anbefaler jeg dere å komme med råd til ts, trolling eller persondiskusjoner dere imellom tar dere en annen plass eller på pm. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Den menneskelige psyke er ganske interessant når det kommer til seksualitet. Det er mange som tar ut sine behov i form av dominans og underkastelse i seksualitet. Det blir på en måte som et buffer for å fungere i hverdagen, slik at man ikke tar ut negativitet på andre områder, men en forutsetning for det er at det fører til nytelse og behovstilfredstillelse for begge parter. Det er mange som tar ut ekstra nytelse ved å kombinere smerte med opphisselse og senere orgasme. Smerten frigjør kroppens naturlige morfin i form av endorfiner. Før var denne typen adferd/rollespill definert som sykelige innenfor psykriatrien, men det ble fjernet etter en tid. Dere kan kanskje se om det er mulig å nedregulere dette en smule, eller at han tar ut dette på en annen måte som ikke er til sjenanse for deg. Endret 6. august 2012 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå